Popcorndags! Andra trailern från Super Mario-filmen är här

Robot
Popcorndags! Andra trailern från Super Mario-filmen är här
Medlem

Prinsessan kan va i ett annat slott också.

Redaktör
Ponny

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Moderator | Testpilot

Är taggad. Även om jag inte gillade Pratt's röst ifrån första trailern är jag ändå spänd på att få höra mer utav den. Även om den suger i slutändan vill jag ändå uppleva den och känna hur det känns.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Blev glad först men om det stora dragplåstret är en till trailer för det där jävla haveriet är det inte ens lönt att kika.

Medlem

Jag har i alla fall inget emot Pratt som Mario, men väntar såklart med den slutgiltiga bedömningen tills man har sett (och hört) hela filmen.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

" De är även noga med att påpeka att de inte kommer att dela med sig av någon som helst spelinformation under denna Nintendo Direct, så få inte upp förhoppningarna."

Gäsp. Behövs en hel Nintendo Direct för en filmtrailer? Inget att sitta uppe för.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Kom igen, visa upp ett nytt mariospel Nintendo 😔
Känns som att det släppts alltför få intressanta titlar från Nintendo first party senaste åren.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Kom igen, visa upp ett nytt mariospel Nintendo 😔
Känns som att det släppts alltför få intressanta titlar från Nintendo first party senaste åren.

Håller inte med, det kommer ju exklusiva spel till Switch väldigt ofta, ofta hyllade spel. Sen är det ju såklart en smaksak vad man tycker om. Själv tycker jag Bayonetta 3, Mario and Rabbids sparks of hope, Kirby and the Forgotten Land, Splatoon 3 och Xenoblade 3 alla är kanonspel, dessa har ju släppts senaste tiden.

Medlem

Ok, nu vart jag riktigt taggad på filmen. Dock så tyckte jag att trailern var lite för lång och visade för mycket. Till den grad att det känns att man har redan sett hela filmen

Avstängd

Blir mysig film. Varning för den som pausar och spolar bakåt i trailern. Då får man se rätt många spoilers i form av vad som hände och så vidare. Men blir som sagt var en mysig film även och Crispy Rat känns som helt fel person för Marios röst. De borde lätt ha kunna hittat någon med amerikansk-italiensk brytning till den "internationella Mario-rösten". Blir kul om än troligen 100% förutsägbar handling. Men vilka filmer är inte det numera?...

En rolig detalj som ej spoilar är att de säger ordet "galaxy" så då tycker jag de bannemig kan släppa Super Mario Galaxy 3 till nästa Nintendo-spelkonsol!

Medlem

Wow, ser jättebra ut. Dem har verkligen fångat Mario-känslan och till och med lyckas klämma in plattformsbanor.

Hype!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Ghost Writer:

Jag har i alla fall inget emot Pratt som Mario, men väntar såklart med den slutgiltiga bedömningen tills man har sett (och hört) hela filmen.

Efter den här trailern har jag inga tvivel på att Pratt blir bra som Marios röst. Ska bli kul att se rullen på bio!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Moderator | Testpilot

Det där var riktigt bra. Galet taggad nu!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Allt runtomkring verkar vara spot on men jag kan fortfarande inte komma ifrån det faktum att Mario låter som han vore en imitation av Chris Pratt. För det är vad röstskådespeleriet låter som.. Chris Pratt försöker imitera Chris Pratt.. och det passar helt enkelt inte in. Sedan borde Toads låta som Toads..

Medlem

Kändes väl lite "vuxen"?

Eller är det bara jag som tyckte att när DK spöade mario var lite våldsamt?

Medlem

Det här ser verkligen ut att kunna bli årtusendets tågvrak, blir riktigt taggad.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Kändes väl lite "vuxen"?

Eller är det bara jag som tyckte att när DK spöade mario var lite våldsamt?

Det var ju väldigt barnsligt gjort skrattade när han stoppade honom så enkelt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Det var ju väldigt barnsligt gjort skrattade när han stoppade honom så enkelt.

Jo, men det var en tyngd och såg brutalt ut. Bra ljud.

Medlem
Skrivet av Dizzz:

Allt runtomkring verkar vara spot on men jag kan fortfarande inte komma ifrån det faktum att Mario låter som han vore en imitation av Chris Pratt. För det är vad röstskådespeleriet låter som.. Chris Pratt försöker imitera Chris Pratt.. och det passar helt enkelt inte in. Sedan borde Toads låta som Toads..

Charles Martinet är ju med i rollistan. Och det verkar som de har Chris Pratt göra "vanliga" rösten och Charles gör catchphrases. Typ "Lets-a-go" osv. Man kan höra de i slutet av trailern.

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Charles Martinet är ju med i rollistan. Och det verkar som de har Chris Pratt göra "vanliga" rösten och Charles gör catchphrases. Typ "Lets-a-go" osv. Man kan höra de i slutet av trailern.

Själv tycker jag att det mer låter som Pratt's tolkning av "wa-hu" i slutet, sen säger han även "allright, let's-a-go" i början, precis innan han attackerar Kong.
Charles har nog någon form av cameo gissar jag.

Medlem

Meh..
Tycker nog filmen var intressantare i teasern än nu i trailern.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Pholiage:

Charles Martinet är ju med i rollistan. Och det verkar som de har Chris Pratt göra "vanliga" rösten och Charles gör catchphrases. Typ "Lets-a-go" osv. Man kan höra de i slutet av trailern.

Det är ju dock Pratt's version av "Lets-a-go" och inte Martinet Jämför båda så märker du skillnaden fort.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Chris Pratt är kanske inte den bästa för rollen, men han gjorde bättre ifrån sig i denna trailer, och jag tror inte att han kommer sabba filmen längre. Resten är verkligen spot on, och jag ser verkligen fram emot att se filmen i vår.

Medlem

Verkar bli en intressant/rolig film. En lustig grej från ens barndom, fick mario kart på gba så ville köra system link med en god vän, han ville köra pulka så vi körde en kompromiss. när jag smockade in i ett träd 🌲. så fick jag en bild av toad 😄.

Medlem

Chris Pratt är verkligen ett supertråkigt val. Resten av casten är ju bra iaf.

Medlem

Efter den här trailern tror jag att det här blir ett riktigt magplask, men ska bli spännande att se.

eld
Medlem
Skrivet av Maysay:

Kändes väl lite "vuxen"?

Eller är det bara jag som tyckte att när DK spöade mario var lite våldsamt?

😂

Chefredaktör

Blir till att gå på bio med kidsen. Personligen är jag inte övertygad ännu

12
Skriv svar