Trailern för Far Cry 6-DLC:t Lost Between Worlds är här

Robot
Trailern för Far Cry 6-DLC:t Lost Between Worlds är här

Dani tar en tripp till kristalldimensionen.

#Far-cry-6, #Ubisoft


Medlem

Hade hellre sett att de gjort det här som ett fristående eller varför inte ett nytt spel som inte hade med farcry o göra. Lite kortare spel har jag inget emot speciellt inte när det kommer från Ubisoft som brukar göra för stora spel förhållande till hur snabbt man hinner tröttna.

Medlem

Far cry 6 är väldigt roligt så detta känner jag är värt en månad med ubisoft+. Kul I co-op.

Medlem

Besviken på det som visades, lockade mig inte tillbaka till spelet

Medlem

Ser rätt svamligt ut men för 200kr kanske det är värt att köra

Finns Ubisoft plus på PS5?

UbiSoft leker "Control" och "Forspoken", snacka om juxtaposition i FarCry.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Som vanligt nåt psykadeliskt jävla mumbojumbo.

Medlem

Jag hatar normalt allt som har med kristaller att göra, speciellt i spel (jag ser på dig, Alfheim), men tycker ändå det här ser lite intressant ut på ett Multiverse of Madness-sätt.

KoP
Medlem

Hade säkerligen investerat i dlc till Farcry 6 om det hade varit något "normalt" som utspelat sig i den faktiska spellvärlden men sån här flumskit undanbedes. Dom andra dlc'erna som skall komma till Farcry 6 verkar inte mycket bättre tyvärr. ↁ_ↁ

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Jag hatar normalt allt som har med kristaller att göra, speciellt i spel (jag ser på dig, Alfheim), men tycker ändå det här ser lite intressant ut på ett Multiverse of Madness-sätt.

Ja fy fan vad jag också hatar Alfheim 🤣

fp
Medlem
Skrivet av KoP:

Hade säkerligen investerat i dlc till Farcry 6 om det hade varit något "normalt" som utspelat sig i den faktiska spellvärlden men sån här flumskit undanbedes. Dom andra dlc'erna som skall komma till Farcry 6 verkar inte mycket bättre tyvärr. ↁ_ↁ

Jag håller med, men har FC-spelen någonsin haft någon DLC som har haft med original världen att göra?

Nä Usch ...mera flum som från knark tripparna i FC 3/4/5. Nej hatade dom delarna


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

KoP
Medlem
Skrivet av fp:

Jag håller med, men har FC-spelen någonsin haft någon DLC som har haft med original världen att göra?

Troligtvis inte. Det förklarar nog varför jag aldrig har köpt något dlc till något Farcry spel.

1
Skriv svar