Decembers Playstation Plus-spel verkar inkludera Mass Effect Legendary Edition

Robot
Decembers Playstation Plus-spel verkar inkludera Mass Effect Legendary Edition

Såväl som ett svenskutvecklat action-RPG och en brawler.

#Playstation-plus


Medlem

O jag som köpte spelet under svarta fredan :/

Medlem

Biomutant ser lite småintressant ut.
Spelade Mass-effect några timmar, men det var alldeles för seg för min smak.
Med tanke på att trean verkar ha ett extremt dåligt slut så är jag inte heller så peppad på att ge det en andra chans när det ändå blir pannkaka i slutet.

Medlem

jag körde igenom hela legendary, väl värt tiden tycker jag. bästa spelet (lr spelen tom). bionic är starkt rekommenderad! roligaste spelstilen av alla


signatur

//monster

Medlem

Mass Effect i all ära men en genomspelning till? Nope. Biomutant blir däremot kul att få testa.

Medlem

Väntade med att köpa Mass Effect då jag spelat annat. Gött jag slipper det nu då;D

Biomutant gillade jag! Lite mycket dialoger bara.

Medlem

Lite halvsugen på Mass Effect men Biomutant köpte jag för nån månad sen på rea efter jag spelat igenom trialversionen som jag fastnade för. Blev några timmar till efter det sen tog det stopp och spelet kändes ganska tomt och tråkigt. Värt att testa när det nu är "gratis" dock.

Medlem

Gött! Har varit nära att köpa Mass Effect trilogin flera gånger men avstått pga många andra spel på kö. Skönt att jag avvaktade

Skrivet av Fearnox:

Biomutant ser lite småintressant ut.
Spelade Mass-effect några timmar, men det var alldeles för seg för min smak.
Med tanke på att trean verkar ha ett extremt dåligt slut så är jag inte heller så peppad på att ge det en andra chans när det ändå blir pannkaka i slutet.

Jag tror dom gjorde om slutet för att dom fick väldigt mycket skit för det. Kan dock inte svära på det eftersom jag bara har spelat igenom första spelet och kommit halvvägs i tvåan.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Gött! Har varit nära att köpa Mass Effect trilogin flera gånger men avstått pga många andra spel på kö. Skönt att jag avvaktade

Jag tror dom gjorde om slutet för att dom fick väldigt mycket skit för det. Kan dock inte svära på det eftersom jag bara har spelat igenom första spelet och kommit halvvägs i tvåan.

Har för mig att en del av kritiken var att man inte kunde påverka slutet så mycket, samt att det var dåligt.

Men det är ingen brist på dåliga slut, Super Mario 2 måste dock vara något av det sämsta som gjorts.
Något MK spel hade också att även om man vann turneringen så vart ens karaktär dödad i slutet, riktigt kasst slut, tror det var Reptile i något på N64.

Medlem

Om det stämmer så är det en win för mig. Har inte lirat Mass Effect 1 och har varit småsugen på BioMutant

Medlem
Skrivet av Deekar:

Väntade med att köpa Mass Effect då jag spelat annat. Gött jag slipper det nu då;D

Biomutant gillade jag! Lite mycket dialoger bara.

man kan välja att hålla dialogerna till minimum har jag för mig, lr tvärtom minska action och ha max dialoger. men dialogen är ju en viktig stel av storyn.


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Gött! Har varit nära att köpa Mass Effect trilogin flera gånger men avstått pga många andra spel på kö. Skönt att jag avvaktade

Jag tror dom gjorde om slutet för att dom fick väldigt mycket skit för det. Kan dock inte svära på det eftersom jag bara har spelat igenom första spelet och kommit halvvägs i tvåan.

japp, slutet är ändrat och gjort bättre nu. många var missnöjda med originalet, så dom gjorde om det.


signatur

//monster

Medlem

Grejen med ME3 är ju att hela spelet på sätt och vis knyter ihop säcken för trilogin. Visst, det faktiska slutet kanske inte är så mycket att hänga i granen (även om jag själv tycker Extended Cut är helt ok), men spelet som sådant har några riktigt höga toppar!

För övrigt peppad på Biomutant! Varit nyfiken på det sen första gången det visades upp, men det har inte blivit av att spela det än.


signatur

Konsolgubbe

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

man kan välja att hålla dialogerna till minimum har jag för mig, lr tvärtom minska action och ha max dialoger. men dialogen är ju en viktig stel av storyn.

Jo, vet dom patchade det efter typ halva genomspelningen. Var inget fel på storyn i sig. Var bara det att det tog sån jäkla tid att prata med folk😅

Medlem

Har spelen redan. Men kul för de som inte har biomutant var inte riktigt för mig tyvärr. Gillar inte mummel språk i spel.

Inaktiv

Var när att köpa ME på Felgiganten för 149:- men det blev inte av. Har provat första när jag hade EA Play en månad på PS5.
Verkade ok. Ska väl göra ett nytt försök nu.

Medlem

Bekräftat:

https://blog.playstation.com/2022/11/30/playstation-plus-mont...

Medlem

Jag började att spela 2an och sen 3an. Att slutet ska vara dåligt i 3an tyckte jag inte alls. Men sen har dom förbättrat slutet på något sätt också. Har länge försökt att spela ettan men det går väldigt segt. Kan rekommendera att hoppa ettan för 2an är mycket bättre tycker jag iaf.

Medlem

Hopp inte över ME1! Gameplay lämnar en del att önska, men sättet storyn tar fart är fantastiskt!


signatur

Konsolgubbe

1
Skriv svar