Snabbkollen - Vad tror du om Super Mario-filmen?

Robot
Snabbkollen - Vad tror du om Super Mario-filmen?
Medlem

Blir nog fullt av vuxenbebisar som gnäller på att en barnfilm inte levde upp till deras förväntningar.

Medlem

Blir nog nice att se med barnen. Men inget slår den gamla Super Mario Bros. med Bob Hoskins & John Leguizamo!

Redaktör

Första trailern rullade när barnen och jag var på bio för nån vecka sen. Åttaåringen jublade rakt ut, så jag röstar översta alternativet åt henne.


signatur
Redaktör
Ponny
Skrivet av Tomas Helenius:

Första trailern rullade när barnen och jag var på bio för nån vecka sen. Åttaåringen jublade rakt ut, så jag röstar översta alternativet åt henne.

Här skrek 39-åringen rakt ut.
(Ja, jag är fånigt förväntansfull.)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag tror den blir super! Funderar på att se den på både svenska och engelska


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Chefredaktör
Skrivet av robbis:

Blir nog nice att se med barnen. Men inget slår den gamla Super Mario Bros. med Bob Hoskins & John Leguizamo!

Den var ingen höjdare när den kom, undrar om den "åldrats med värdighet"...? 😅

Medlem

Den blir nog bra. Och jag tror framför allt att barnen kommer gilla den mycket. Det blir självklart att vi ser den på bio.

Gnällkuk

Jag tror det blir en riktigt bra film, sen tror jag de gjorde både sig själva och Pratt en björntjänst när de valde honom och att han en normal röst. Illumination gör ruggigt bra animationer och det man såg första trailern gjorde mig sugen.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Den var ingen höjdare när den kom, undrar om den "åldrats med värdighet"...? 😅

Definitivt inte... Men vad spelar det för roll? Finns många mindre bra filmer som även dem nåt kultstatus och är fruktansvärt dåliga. Typ de första Star Wars?

Chefredaktör
Skrivet av robbis:

Definitivt inte... Men vad spelar det för roll? Finns många mindre bra filmer som även dem nåt kultstatus och är fruktansvärt dåliga. Typ de första Star Wars?

Första Star Wars... Fruktansvärt dålig?
*räknar till 10*
Ok, lets agree to disagree.

Nämen visst, så här i backspegeln kanske det inte är en fantastisk film. Men för sin tid var den ju fantastiskt.
Det var väl aldrig Super Mario, den var väl skit redan när den kom?

Gnällkuk
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Första Star Wars... Fruktansvärt dålig?
*räknar till 10*
Ok, lets agree to disagree.

Nämen visst, så här i backspegeln kanske det inte är en fantastisk film. Men för sin tid var den ju fantastiskt.
Det var väl aldrig Super Mario, den var väl skit redan när den kom?

Räddningen var ju Jar-Jar Binks, det är ju alla riktiga fans överens om.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Chefredaktör
Skrivet av trickeh2k:

Räddningen var ju Jar-Jar Binks, det är ju alla riktiga fans överens om.

🤯🤪

1
Skriv svar