World War 3 - för dig som saknar BF3

Medlem
World War 3 - för dig som saknar BF3

Hej!
Är du som jag och vill ha din nya Battlefield-fix, men du känner att BF 2042 inte riktigt når hela vägen?
Search no further, nya World War 3 kan vara spelet för dig!

Jag letade desperat efter ett nytt "battlefield" för cirka en vecka sen och blev påmind om World War 3 av en reklam på nätet. Bestämde mig för att testa eftersom det ändå är gratis och ser rätt tufft ut.
Till min förvåning så var det riktigt kul! Riktigt skön känsla i vapen; mycket skönare än BF2042. Hyfsat snabb TTK(time to kill), vilket jag älskar. Det är lite mer taktiskt och lite lägre tempo än Battlefield-spelen. För mig personligen så är det perfekt balans mellan det taktiska och det arkadiga. Det är 40 personer per bana, så det blir aldrig lika episkt som Battlefield kan bli. Det är svårt just nu att veta hur länge spelet kommer fortsätta kännas roligt, men just nu är det väldigt kul.
Spelet är i öppen beta, så det finns buggar. Men inte så många och inga spelförstörande, vad jag hittat. Spelet flyter på bra på min gamla burk och servrarna fungerar just nu bra.

Är det någon annan som testat detta spel?
För er andra gamla Battlefield-rävar så tycker jag verkligen ni ska testa. Främst för att jag ska få fler att spela med, såklart.

Medlem

Spelat en hel del med polare senaste veckan och vi tycker det är skitkul! Plus i kanten att det är gratis också

Medlem

Började först undra varför folk blev hypade över ett 22 år gammalt spel. 😅


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Jag tankade hem det. Det var jävligt kul faktiskt!

1
Skriv svar