Fragzone-Fredag om Callisto Protocol-skräck, WoW, 25-åriga GTA, hemligt pris och mycket mer!

Robot
Fragzone-Fredag om Callisto Protocol-skräck, WoW, 25-åriga GTA, hemligt pris och mycket mer!
Medlem

#bildtext

När du är på krogen och den gamla pub-rosen från stammisgänget börjar flörta med dig 01:30.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

#bildtext
"Här, testa kakan. Den är god."

(Sägs sådär lagom passivt aggressivt.)

Medlem

#bildtext
"Testa den här hudkrämen! Du kommer inte bli besviken. Bara kolla vilket underverk den gjort med min hy!"

Medlem

#bildtext

Ett handfast tips är att inte se mellan fingrarna när man står handfallen inför ett problem.


signatur

Jag gör ofta ingenting, tills jag gör allt i sista sekund.

Medlem

#bildtext
I said.... TALK TO THE HAND!!

Gnällkuk

#bildtext
Men hjärtat då... visiret har ju lossnat lite, kom så ska tant hjälpa dig!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
#bildtext

"Dags för svärmor att ta av sig masken" hostade Corona. "Om det ska bli någon nyckelring."

Medlem

"you're not you when you're hungry"

Medlem

#bildtext
Moster Bertas "Den stora julpussen" kunde förstöra även den trevligaste julafton.

Medlem

Studion echo echo echo... Studion.

Medlem
#bildtext

Besvärlig förkylning, attackerad av snorbuse

1
Skriv svar