Det var rackarns nära att vi fick se Geralts... ähum, schlong i Witcher 3

Inaktiv

Det hade inte tillfört spelet det minsta. Enda som hänt är att de fått lite mer exponering i form av att alla spelsidor och vissa gammelmedia rapporterat på det, som med RDR2 där hästarnas kön/pung krymper i kyla som inget hade upptäckt om inte Rockstar gick ut med det och då var det plötsligt en jättestor nyhet.

Medlem

Men tänk på kostnaderna, då skulle dom ju få ha mer kontent i spelen om alla snorrar ska läggas till nu. Då får man anställa massa genetal modellers vilket skulle resultera till ännu högre priser på spelen..

Medlem
Skrivet av Dr904:

Förstår inte varför folk är så besatta av att se könsorgan precis överallt.

Liksom som om folk har glömt bort att det finns ett hav av websidor dedikerade för just detta.

Faast nakenhet och porr är ju inte riktigt samma sak.

Skrivet av KoP:

Känns inte som att det hade tillfört något genom att exponera ett könsorgan. Dom flesta vet nog vad som finns emellan benen på en karl/kvinna. ╮(╯_╰)╭

Skrivet av anon_119148:

Det hade inte tillfört spelet det minsta. Enda som hänt är att de fått lite mer exponering i form av att alla spelsidor och vissa gammelmedia rapporterat på det, som med RDR2 där hästarnas kön/pung krymper i kyla som inget hade upptäckt om inte Rockstar gick ut med det och då var det plötsligt en jättestor nyhet.

Det hade tillfört spelet lika mycket som hela nöjesindustrin. En avdramatisering av (framförallt) det manliga könsorganet som är löjligt tabu i film och bild. Visst vet vi vad som finns mellan benen på både män och kvinnor, men varför gå till sådana ytterligheter för att dölja det? Witcher-serien är ju fånigt nog omdebatterad för deras nakenscener, men det är väl så vitt jag kan minnas bara kvinnans nakenhet som visas.

Missta nu inte det här för något politiskt ställningstagande, det blir bara så onaturligt att det skall vara sådan "grej" med en penis här och där. Fan, Conan: Exiles satte verkligen ribban i hela spelvärlden med sin råa, brutala och modifierbara nakenhet. Inget erotiskt PR-tjafs om en ursäkt att få sälja in spelet med en vagina där inte, och fan vad det gjorde för känslan av utsatthet att försöka överleva utan så mycket som en Y-front som skydd!

Nej, mer naket åt folket för f-n. Naket är inte detsamma som porr, men det behandlas oftast som det, och ifall en spelutvecklare kan lägga lite pixlar och tid åt kvinnorna så hinner de nog med några till männen också.

Medlem

Geralt har 2 svärd för att kompensera.

Medlem

Kommer ihåg den här från GTA IV: Lost and Damned dlct, blev något chockad till en början haha 😄:

Medlem

Personligen får jag inget nöje av mer nakenhet i spel eller serier, så jag är nöjd att de valde att avstå.

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Visst är det sjukt att i vår tid att sex och kärlek är lite fult medan våld är det fritt fram för.
Kanske inte så konstigt att det ser ut som det gör i samhället.
Finns ju länder fortfarande där inte kvinnor får visa skinn men det är offentliga avrättningar som helgnöje.

Ja USA är verkligen ett vidrigt land på många vis.

Medlem
Skrivet av KoP:

Känns inte som att det hade tillfört något genom att exponera ett könsorgan. Dom flesta vet nog vad som finns emellan benen på en karl/kvinna. ╮(╯_╰)╭

Nja, i dagens samhälle är det inte alltid binärt.

Farornas Konung

Är en Kuk verkligen nyhetsvärdigt 2022...

eld
Medlem

blev så mycket jobbigt naket, så här kommer något mer naturligare för att rensa paletten:

Medlem
Skrivet av JonseredRocks:

Är en Kuk verkligen nyhetsvärdigt 2022...

Ditt nick rimmar på något


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Farornas Konung
Skrivet av FejkFejksson:

Ditt nick rimmar på något

Vad, lock.. Hehe

Medlem
Skrivet av JonseredRocks:

Vad, lock.. Hehe

🐓


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Jag känner mig lite kränkt att den inte fick visas upp.

Medlem

De hade inte balls nog.

KoP
Medlem
Skrivet av jeppe109:

Nja, i dagens samhälle är det inte alltid binärt.

Konstigt nog.

eld
Medlem
Skrivet av KoP:

Konstigt nog.

Eftersom att vi nu inte sett geralts kön så har vi ändå alla accepterat hans pronomen.

Medlem
Skrivet av Moortis:

Ja USA är verkligen ett vidrigt land på många vis.

Och då nämner du inte muzzarnas sjuka världsbild.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

12
Skriv svar