"Masspanik" när Nintendo-folk trodde Zelda: Breath of the Wild skulle missa Game Awards-vinst

Robot
"Masspanik" när Nintendo-folk trodde Zelda: Breath of the Wild skulle missa Game Awards-vinst

Ex-medarbetare ger ovanlig insyn i spelet bakom spelen.

#nintendo, #zelda-breath-of-the-wild


Medlem

Börjar det inte natten mellan Fredag och Lördag eller har jag missat nått?

Medlem
Skrivet av Spokig:

Börjar det inte natten mellan Fredag och Lördag eller har jag missat nått?

Nä nätten till fredag

Medlem

Och ändå säger folk att dessa galor inte spelar någon roll, att det bara är skräp. Jag tycker det är en rolig tillställning bara för spelnyheterna skull och sedan så glädjs man ju åt att värdiga spelutvecklare får pris för sina insatser! Jag ser fram emot torsdag natt... Eller säger man fredag natt?

Medlem
Skrivet av zevile:

Och ändå säger folk att dessa galor inte spelar någon roll, att det bara är skräp. Jag tycker det är en rolig tillställning bara för spelnyheterna skull och sedan så glädjs man ju åt att värdiga spelutvecklare får pris för sina insatser! Jag ser fram emot torsdag natt... Eller säger man fredag natt?

Tror det blir torsdag natt och fredag morgon


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Så här i backspegeln är det svårt att se hur PUBG ens kunde hamna på FZs lista, och horizon är ju trots allt ganska lättmjölk jämfört med med BOTW. Fint att dom tog hem vinsten i den riktiga tävlingen iaf

Medlem
Skrivet av Patrik1975:

Så här i backspegeln är det svårt att se hur PUBG ens kunde hamna på FZs lista, och horizon är ju trots allt ganska lättmjölk jämfört med med BOTW. Fint att dom tog hem vinsten i den riktiga tävlingen iaf

Jasså? Redaktionen spelade ju en helsikes massa PUBG och hade skitkul, så det är ju ganska uppenbart se hur det hamnade på FZ:s lista

Medlem
Skrivet av Patrik1975:

Så här i backspegeln är det svårt att se hur PUBG ens kunde hamna på FZs lista, och horizon är ju trots allt ganska lättmjölk jämfört med med BOTW. Fint att dom tog hem vinsten i den riktiga tävlingen iaf

Jo men pubg hade i början en speciell känsla.
Dwt var nån som sa DayZ fast utan zombies och allt tråkigt.
Jag tror det var mer som så att många tröttnade på Battleroyal eller PUBG allmänt bara.
Breath of the wild är som du säger en helt annan liga men just då var nog PUBG roligast


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Ex-medarbetare ger ovanlig insyn i spelet bakom spelen.

#nintendo, #zelda-breath-of-the-wild


Kan vara århundradets mest överskattade spel.


signatur

Would I rather be feared or loved? Easy. Both. I want people to be afraid of how much they love me.

1
Skriv svar