Den 22 juni släpps till slut Final Fantasy XVI

Robot
Den 22 juni släpps till slut Final Fantasy XVI

Utannonserat med ännu en maffig trailer.

#Final-fantasy-xvi, #Square-enix


Medlem

Vilken spelsommar det kommer att bli med både Diablo 4 och Final Fantasy XVI!

Medlem

Jag kan bara inte känna någon som helst hype för Final Fantasy XVI.....ser bara grått och trist ut. Blir nog det först Final Fantasy jag inte köper på releasedagen, får bli på någon framtida rea.

Medlem

Blir att köpa Playstation 5 and och ny TV till sommaren!

Medlem
Skrivet av TheVoomyOne:

Jag kan bara inte känna någon som helst hype för Final Fantasy XVI.....ser bara grått och trist ut. Blir nog det först Final Fantasy jag inte köper på releasedagen, får bli på någon framtida rea.

Jag tycker tvärtom, det mest intressanta mainline Final Fantasyt sedan XII (nåja, XIV var trevligt med). Musiken har stått ut och varit riktigt bra i samtliga trailers de har släppt i mitt tycke.

Medlem

Ser strålande ut ett FF precis i mitt tycke:)

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Jag tycker tvärtom, det mest intressanta mainline Final Fantasyt sedan XII (nåja, XIV var trevligt med). Musiken har stått ut och varit riktigt bra i samtliga trailers de har släppt i mitt tycke.

Jag tycker också det ser bra ut, förhoppningsvis blir det det första F. Fantasy jag tycker om.

Medlem

tråkigt att de gör action spel nuförtiden saknar gamla skolans FF

Medlem
Skrivet av anon_332911:

Där man var tredje sekund tvingades stanna för att...............slåss?

det finns items och magier föär att minsk encounters.. visst kan man tycka det va lite väl många fighter ibland men vet inte vad det har men typen av spel att göra? man kan ha kvar precis samma stil men minska antal fighter och göra fler fighter som kräver tacktik mån måste inte göra om det till DMC.
vet inte riktigt vad du vill lyfta fram med den kommentaren.
Men ja FF7 är ett så mkt mer intressant spel än tex ff15 men har spelat det några tusen timmar nu hade gärna sett ett liknande spel men modern grafik och ljud.
Men det går ju inte för man ska göra spel för twitterfolket och de uppskattar inte spel som kräver tanke

1
Skriv svar