Vilket spel ser folk mest fram emot i 2023?
Snart är året över! MEN, var inte ledsna det kommer ett till år efter det! Med nya spel dessutom!
Vilket spel ser ni mest fram emot i 2023?
Personligen så är det Atomic Heart i februari och Wo Long som jag tycker ser mest spännande ut!
Snart är året över! MEN, var inte ledsna det kommer ett till år efter det! Med nya spel dessutom!
Vilket spel ser ni mest fram emot i 2023?
Personligen så är det Atomic Heart i februari jämfört och Wo Long som jag tycker ser mest spännande ut!
Båda kommer till Gamepass, så det är perfekt.
Båda kommer till Gamepass, så det är perfekt.
Spelar på ps5 så hjälper föga
Diablo 4, Final Fantasy 16 och Spider-man 2.
Det känns nästan overkligt att få dessa 3 spel samma år. Shit vad man längtar
Det känns nästan overkligt att få dessa 3 spel samma år. Shit vad man längtar
Hehe eller hur. Kommer att bli magiskt
Ännu en dag i paradiset.
Om det endast får skrivas 1 spel så är det helt klart Hollow Knight: Silksong. Men det har inte ens fått ett år eller datum, men håller verkligen tummarna att det börjar närma sig release.(Som man gjort nu sedan 3-4 år tillbaka)
Skriver några snabba jag kommer på annars som är på min intresselista:
Armored Core 6: Fires of Rubicon
Alan Wake 2
Wo Long: Fallen Dynasty
Star Wars Jedi: Survivor
Atomic Heart
Suicide Squad: Kill the Justice League
Elden Ring DLC behöver man inte ens nämna, ge mig NU!
The more I practice, the luckier I get.
2023 ser ut att bli ett mastodont-år spelmässigt. Frågan är vilka som levererar förutom Nintendo (svårt att tro att botw-uppföljaren floppar)
Men hopp finns ju för Hogwarth, starfield och diablo (kan inte riktigt rangordna)
Ed. Crime boss har ju en skådis-lista som gör mig nyfiken
Jag hoppas att jag ännu inte ens vet om spelet jag ser fram emot. Typ, en Stardew Valley-situation.
Ja detta är riktigt trevligt, något man inte riktigt visste att man ville ha. Vi får väl se under "E3/Summer Game Fest"-tiderna.
The more I practice, the luckier I get.