Den animerade ARK-serien har fått en stjärnspäckad trailer

Robot
Den animerade ARK-serien har fått en stjärnspäckad trailer

Förhistoriska äventyr med Russel Crowe, Monica Bellucci, Karl Urban och många fler.

#Ark, #Tv-serie


Releasehästryttare

Skämt åsido, ser bra ut, påminner starkt om en annan animerad serie som släpptes i höstas som jag helt har glömt namnet på men där de laddade upp folks hjärnor till internet.

Lägger till denna att titta på listan!

Medlem

Netflix. Eller HBO Max.

Medlem

Lol


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Releasehästryttare
Skrivet av Freeman79a:

Netflix. Eller HBO Max.

Känns mer som Amazon.

Medlem

Hade spelet någon egentlig story överhuvudtaget? Spelade det bara lite grann, men minns inga story element alls.

eld
Medlem
eld
Medlem
Skrivet av Fletchett:

Hade spelet någon egentlig story överhuvudtaget? Spelade det bara lite grann, men minns inga story element alls.

Nu utgår jag lite från att jag inte vet så mycket alls, men har för mig att storyn inte existerar så mycket förutom när man väljer att "klara spelet" och hur varje expansion börjar och slutar.

Gnällkuk

Är ju generellt sett glad när det kommer serier som bygger på spel, men sen kommer något som detta som enbart finns för att promota ark 2. Känns lite som det glada 90-talet när random företag släppte simpla plattformsspel med enkel grafik där man samlade på deras logotyper typ.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

eld
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Är ju generellt sett glad när det kommer serier som bygger på spel, men sen kommer något som detta som enbart finns för att promota ark 2. Känns lite som det glada 90-talet när random företag släppte simpla plattformsspel med enkel grafik där man samlade på deras logotyper typ.

Såklart, men det är ju som cyberpunk: edgerunners eller arcane, det funkar ju bara som promotion om det är bra.

Gnällkuk
Skrivet av eld:

Såklart, men det är ju som cyberpunk: edgerunners eller arcane, det funkar ju bara som promotion om det är bra.

Absolut! Men i CP 2077 finns det ju åtminstone starka storyelement och karaktärer, LoL har jag tyvärr noll koll på men det kanske finns en stark etablerad lore? Men Ark? Båda serierna var ju överraskande bra, framför allt Arcane! Jag trodde att jag som aldrig spelat LoL skulle känna mig förvirrad men det var både sjukt bra story och gudomligt animerat.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar