Atomic Heart skippar multiplayer, men får en läcker trailer

Robot
Atomic Heart skippar multiplayer, men får en läcker trailer
Medlem

Synd att de inte gjorde en series version till xbox istället för två xbone versioner 😉

Medlem

Gamepass brukar inte få dlc va?
Kommer köra det där ändå dock.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Gamepass brukar inte få dlc va?
Kommer köra det där ändå dock.

Nej, DLC brukar inte ingå i Gamepass. Men Gamepass-spel är alltid kompatibla med DLC som du köper.

It's not a lake, it's an ocean

Älskar designen, är lite mer fundersam kring gameplay. Hade missat att detta (också!) kommer till Game Pass, var faktiskt på väg att förboka i går kväll.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Nog bättre att köpa en bundle med själva spelet, annars blir det väl att man köper dlc till ett spel man inte äger.

Medlem

Verkar bli en väldigt spelrik vår på Xbox nu under våren. Mycket spännande.

Medlem

Var inte taggad på detta innan men trailern ger mig hopp! Ser svinsnyggt ut.

Medlem

Ser helt fantastiskt galet ut! De senaste trailersen har verkligen fått mig att höja på ögonbrynen, jag tror faktiskt att vi kan ha en sleeper hit här. Spännande koncept och design, skitsnygga animationer och ett soundtrack som lär bli grymt (inte minst p.g.a Mick Gordon). Ska bli spännande att se hur detta blir!

Gnällkuk
Skrivet av Bennii:

Nej, DLC brukar inte ingå i Gamepass. Men Gamepass-spel är alltid kompatibla med DLC som du köper.

Till Forza Horizon har de ingått iaf.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Skönt med utvecklare som endast satsar på single player. Ser lovande ut!

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Till Forza Horizon har de ingått iaf.

Nej, dlc till horizon ingår inte i gamepass.

Medlem

Jag gillar typ allt med spelet förutom att det verkar vara fokus på melee combat. Det är väldigt få förstapersons spel som lyckas få till den känslan bra.


signatur

PSN: OAKTHYR

Gnällkuk
Skrivet av kanshira:

Nej, dlc till horizon ingår inte i gamepass.

Ah, fick för mig det bara men insåg att jag nog köpte den delen som har dlc med.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar