Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Medlem

Skyrim. Spelar det för första gången mer eller mindre, bara testat det litegrann när det släpptes. Jävlar vilket bra spel det är!


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Fallout new vegas, mass effect legendary edition.

Tänka sig att man aldrig spelat något av detta när det begav sig 😁

Fallout New Vegas är så grymt! 👍🏻

Medlem

Red Dead Redemption 2, min andra genomspelning. Det är faktiskt bättre än vad jag mindes och vilken vacker och detaljerad värld 👍🏻

Medlem

Fortsätter med:
Medal of honor: allied assault
Dark messiah och might and magic


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

* High on Life - Spelat igenom halva, kanske spelar klart det nu över helgen. Jag skrattar mig igenom hela spelet!
* Hunt: Showdown - Devil's Moon event. Riktigt kul!
* Tarkov - Utforska Streets mer, grinda upp lvl

Medlem
Skrivet av SirLorden:

Fallout New Vegas är så grymt! 👍🏻

Ja, extremt bra. Svårt att slita mig.

Medlem

Fallout 76 i co op är otroligt bra. Det spelet hade jag missat helt innan det ingick för PS Plus games för januari, jag rekommenderar starkt att testa detta om man inte gjort de. Det tar lite tid att komma in i spelet (det är mycket att sätta sig in i först) men när man väl har gjort det är det riktigt roligt och utmanande äventyrsspel. Som sagt nu är det svårt att slita sig från det och man vill bara veta vad som kommer hända i detta äventyr.

Medlem

Spelade klart Death Stranding igår som var helt underbart spel som man knappt kunde slita sig ifrån. 10 av 10 👍👍👍👍

Medlem

Nu börjar helgen vara slut, men vi har haft vänner från studietiden på besök hela veckoslutet! Blev en hel del Switch-lirande i soffan med bl.a. Mario Kart 8 och TMNT: Shredder's Revenge. Jäkligt kul att spela TV-spel i goda vänners lag medan snön yrde utomhus.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det har blivit God of War Ragnarök, fantastiskt bra spel. Och resan där fortsätter.

12
Skriv svar