Massor av gameplay från Sons of the Forest

Robot
Massor av gameplay från Sons of the Forest
Gnällkuk

Hype!!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

har inte spelat det första ens xd.

Medlem

Efterlängtat! Ständigt bortglömt i listor för spel att se fram emot 2023.

Medlem

Spelade inte det första spelet, men kommer nog spela detta.


signatur

I drank what?

Inaktiv

Inte spelat det första heller men det ser intressant ut! Animationerna är tillfredsställande att titta på.

AI får göra jobbet medan jag ligger o pillar mig i naveln.
Undra när AI kan ersätta vanliga spelare helt och hållet. Till och med kommunicera med dig som en vanlig spelare. Efter testat OpenAIs chattbot är det ärligt talat inte långt bort.

Inaktiv

Men jävlar. Det här ser ju för bra ut för att vara sant.
Animationerna, alla detaljer och ett AI ekosystem! Whaaat!
AI är ju något jag väntat på att få se pushas på lite inom spel.

Får mig att tänka att kanske The Day Before inte är en omöjlighet med dagens spelutvecklingsteknik ändå.

Chefredaktör

Åh, detta kan bli så bra! Har längtat länge efter denna uppföljare. PEPP!

Medlem

Jag gilla konceptet första spelet dock så slutar de alltid att man bli kidnappad och indragen i skogen. Sen stå man sen i sin bas med en mur runt omkring sig och livrädd att bli kidnappad igen och ha en story ofärdig. Jag kanske har bättre chans i nya med Kelvin sidan av.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem

Blir lite oroad över att officiella system requirements inte har släppts än trots att vi bara är en månad från release. Nyfiken på om tjejens dator hade fixat det då det nog hade varit trevligt att köra ihop!

FM-guru
F.d. Sisyr

Pepp! The Forest är en av de bättre co-op-upplevelserna jag haft.

Medlem

Det här kommer man vara jäääävligt försiktig med. Ettan är ju lite kul men det är ju så trasigt och övergivet att man inte har nåt förtroende för utvecklarna direkt.

Medlem

ser ju skitkul ut, yes!! skall ha utan tvekan


signatur

//monster

Medlem

Fortfarande så grymt besviken de skiter i konsollerna.

Medlem
Skrivet av fooobar:

Fortfarande så grymt besviken de skiter i konsollerna.

Relativt liten studio. Det är dyrt och tar tid att porta till konsoler, speciellt som en liten studio. Det kommer nog efter att spelet har släppts.

Medlem
Skrivet av Partyprime:

Relativt liten studio. Det är dyrt och tar tid att porta till konsoler, speciellt som en liten studio. Det kommer nog efter att spelet har släppts.

Om det kommer senare hade de kunnat kommentera det iaf. Senast tog det 4 år, det är för länge enligt mig.
Konsollspelare är en väldigt stor kundgrupp.

Medlem

Spännande! Inte kört originalet ännu men det är billigt och PS4-versionen går i 60fps i single player på PS5 och 30fps i multiplayer.

Medlem
Skrivet av fooobar:

Om det kommer senare hade de kunnat kommentera det iaf. Senast tog det 4 år, det är för länge enligt mig.
Konsollspelare är en väldigt stor kundgrupp.

Dem var en ännu mindre studio när första spelet släpptes.

phi
Medlem

Jag har en känsla av att trebenta mutantkvinnor kommer att vara eftersöka på diverse siter framöver.

Medlem
Skrivet av Partyprime:

Dem var en ännu mindre studio när första spelet släpptes.

Riktigt bra stämmning men buggigt som få

ELF
Medlem

Körde bra igenom första lite snabbt i singleplayer. Detta får jag absolut ta och hitta några att köra igenom co-op med.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar