What grinds my gears!

Medlem
Skrivet av GustavA:

Idiotchefer som äter toblerone. Finns inget värre

HAHA, håller med till 100% Toblerone är idiotchefschoklad...lol

signatur

9070 XT
9800X3D

Medlem

Smått irritationsmoment som jag börjat märka av, är folk som bara skummar genom trådar på forum och försöker argumentera med en, utan att först läsa genom vad som faktiskt redan diskuterats i tråden. Vilket i sin tur leder till att exakt samma argument kan upprepas hur många gånger som helst.

Medlem
Skrivet av GustavA:

Idiotchefer som äter toblerone. Finns inget värre

Speciellt när de har cykelbyxor på sig och vägrar signalera när de ska svänga där de sitter på väg till sitt idiotchefsjobb och proppar munnen full med Toblerone och samtidigt för ett samtal medelst telefonens högtalarfunktion. Sannerligen höjden av kugghjul som mals!

Medlem
Skrivet av Ugly_Bob:

Speciellt när de har cykelbyxor på sig och vägrar signalera när de ska svänga där de sitter på väg till sitt idiotchefsjobb och proppar munnen full med Toblerone och samtidigt för ett samtal medelst telefonens högtalarfunktion. Sannerligen höjden av kugghjul som mals!

Gissa vems fel det är att OF förbjuds. Svinet sitter säkert och flinar nu bakom sitt skrivbord samtidigt som hen fyller våra datorer med kakor. Tar säkert elkick till jobbet också.

Medlem
Skrivet av Ugly_Bob:

LOl ser dej djävlarna varje dag, håller på att köra över mig med käftarna fulla av toblerone mint, tights och hjälm på sig de ser idiotiska ut. En skam för mänkligheten...

signatur

9070 XT
9800X3D

Medlem

Bussar som inte väntar in tiden. Man ser bussen stå där, 3 minuter innan avfärd, för att plötsligt köra.

Jävla nötter.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Bussar som inte väntar in tiden. Man ser bussen stå där, 3 minuter innan avfärd, för att plötsligt köra.

Jävla nötter.

Hatar dom jävlarna

Medlem
Skrivet av Freakon:

Jävla nötter.

Skrivet av QBAN92:

Hatar dom jävlarna

Instämmer!

Sist det hände exploderade jag fram i full fart viftandes, för att få chaffören att stanna. Har fortfarande slitskada i knäet utav det.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Instämmer!

Sist det hände exploderade jag fram i full fart viftandes, för att få chaffören att stanna. Har fortfarande slitskada i knäet utav det.

Jag har beef med halva länets busschaufförer!

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Smått irritationsmoment som jag börjat märka av, är folk som bara skummar genom trådar på forum och försöker argumentera med en, utan att först läsa genom vad som faktiskt redan diskuterats i tråden. Vilket i sin tur leder till att exakt samma argument kan upprepas hur många gånger som helst.

Redan skrivit lite i den här tråden.
Håller med om detta, behövde verkligen skriva detta för det finns inget mer frustrerande än nötter som läser enbart det första inlägget och skriver sina dåraktiga inlägg. #RantOver

Releasehästryttare
Skrivet av QBAN92:

Redan skrivit lite i den här tråden.
Håller med om detta, behövde verkligen skriva detta för det finns inget mer frustrerande än nötter som läser enbart det första inlägget och skriver sina dåraktiga inlägg. #RantOver

"Kan vi inte låta folk störa sig över saker, som tråden är till för, utan att det ska bli massa diskussion om vad som är okej och inte okej att störa sig på? Känns som att poängen med tråden försvinner om man ska sitta och dumförklara folk, att de ska skylla sig själv, eller att de själva är anledningen till att saker i samhället är tråkigt. Känns inte som det hör hit." - uberpwnage2.0

Releasehästryttare

Youtube fortsätter kämpa för att bara bli sämre och sämre:

De tillåter nu de som uppladdat videon att HELT stänga av nerröstningar

Skriv svar