What grinds my gears!

Avstängd

Dom som är ständigt sena, avbryta andra när dom inte talat färdigt, vara oorganiserad, vara opålitlig, använder telefonen medan dom pratar med någon, har för mycket parfym på sig så det stinker, dom som jämt klagar hur upptagna dom är, parkerar för nära linjen på parkeringsplatsen, dricker upp ex mjölken och sätter tillbaks tom förpackning i kylskåpet, dom som upprepar samma sak/händelse om och om igen, lägger tillbaks på fel hylla i mataffären, pratar högt på bio, sätter inte en ny toarulle när gamla är förbrukad, nynnar på en sång offentligt, lyssnar på musik i hörlurar så pass högt så att andra kan höra, äter högljutt, gör varje konversation till att det handlar om sig själv, går före i kön utan att fråga om lov, dom som börjar en mening med "vill inte såra" när i själva verket det är just det dom vill, betydelselösa uppdateringar om deras liv på sociala medier, dom som ätit vitlök eller liknande som är lika illaluktande, torkar inte maskinerna på gymmet som dom svettat ner, tjatar om sin diet, tjatar om sitt förhållande, inte vara redo när dom skall göra beställningen, när tv-programmet man tittar på går till reklam och volymen går från rimligt till otroligt högt utan att ha ändrat volymen, förare som kör om en på vägen och sedan saktar ner när de är framför en, folk som kissar på toasitsen och inte torkar upp det, äter med munnen öppen, folk som inte signalerar när de byter fil, människor som spottar på marken utan någon uppenbar anledning, dom som tittar på sin telefon under ett tv progam och frågar ständigt vad som hände, paragrafryttare, när jag rör vid något som känns oljigt som ett redskap, dörrhandtag, konstant gnälliga på jobbet om hur det suger att jobba där, att kunna höra någons TV genom väggen, förare som kör för sakta i omkörningsfilen, när någon mumlar, när folk försöker vinna argument genom att skrika, när någon hostar utan att täcka munnen.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem

Det som stör mig mest är disk. Vill bara snöra ut rubbet på balkongen.

Lagar ofta rejäl mat som kräver en del verktyg. Men sen när man ätit och är mätt är diska det sista i världen som jag vill göra. Brukar ändå motvilligt ta tag i det mesta direkt.

Releasehästryttare
Skrivet av Spelentusiast:

Finns ju I don't care about cookies.

Testar! Tack!

Releasehästryttare

Är extremt sällan jag läser eller skriver ett inlägg på YT men har märkt det senaste att på alla videor så filtrerar Google automatiskt alla kommentarer så det är positiva på toppen av videon och man måste scrolla ner till botten för att hitta alla de negativa.

Jag har inte hört nån annan prata om det, men kan ju vara så att tar nån Youtuber upp det så filtreras deras video bort automatiskt.

Varför är detta ett problem till exempel?

Säg att ett företag vill sälja nån fejk produkt eller på annat sätt scamma folk, det enda de behöver göra är att skriva ett fåtal fejk positiva saker så kommer de riktiga kommentarerna inte synas då de flesta bara läser topp kommentarerna.

Releasehästryttare

Då affären jag handlar på har gömt kaffet jag köper bakom kassorna istället för att ha det i början på affären så har jag nu glömt av att köpa det 3 gånger, blir så jävla less på både mig själv och affären -.-

Sen har mjölk förpackningen ändrats från skruvkork som inte suttit fast i kartongen till att den sitter fast så när man skall hälla upp mjölken så är den i vägen!

Medlem

Folk som projicerar alla fel i världen på andra.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skriv svar