Redfall-, Minecraft Legends-, Forza-datum under Xbox-showen - enligt tyska Xbox

Robot
Redfall-, Minecraft Legends-, Forza-datum under Xbox-showen - enligt tyska Xbox
Medlem

Kanske är ensam om detta men jag är sugen på redfall. Open world, lite crafting? Lite levlande? Lite lootande? Kan vara min grej!

Medlem
Skrivet av AmfYoYo77:

Kanske är ensam om detta men jag är sugen på redfall. Open world, lite crafting? Lite levande? Lite lootande? Kan vara min grej!

Och gärna en härlig värld att utforska 👍

Medlem
Skrivet av AmfYoYo77:

Kanske är ensam om detta men jag är sugen på redfall. Open world, lite crafting? Lite levande? Lite lootande? Kan vara min grej!

Låter exakt som min grej iallafall. Älskar spel som Diablo, The Division, Borderlands med fler. Massor av loot, ja tack!

Redaktör
Ponny
Skrivet av AmfYoYo77:

Kanske är ensam om detta men jag är sugen på redfall. Open world, lite crafting? Lite levande? Lite lootande? Kan vara min grej!

Du är inte ensam! Arkane kan, det är sen gammalt.


signatur

En Bamseponny av folket

Ambassadör
Xbox
Skrivet av AmfYoYo77:

Kanske är ensam om detta men jag är sugen på redfall. Open world, lite crafting? Lite levande? Lite lootande? Kan vara min grej!

Ju mer info som kommit om spelet desto mer sug har byggts upp. Senaste jämförelserna med STALKER och Far Cry och hur fokus ligger på både singleplayer och co-op lyfte det mycket. Var inte jätteintresserad efter första visningarna, men ett immersive sim solo i en open world låter som en perfekt grej för mig.

2 maj verkar vara det datum som cirkulerar mest i ryktessvängen nu för övrigt.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av AmfYoYo77:

Kanske är ensam om detta men jag är sugen på redfall. Open world, lite crafting? Lite levande? Lite lootande? Kan vara min grej!

Nädå, jag är pepp! Arkane brukar leverera. Dishonored 2 är helt fantastiskt bra tycker jag.

Medlem

Gillade Forza motorsport förr.
Inte för att jag är nån racingfantast menndet var stabilt välgjort spel att hoppa in och köra.

Om nya spelet har VR support kan jag tänka mig dra iväg med gamepass prenumeration.
Men det känns otroligt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar