Nästa miljö i Valheim blir Ashlands

Robot
Nästa miljö i Valheim blir Ashlands

Och utvecklingen har redan börjat.

#Iron-gate, #Valheim


Medlem

Längtar tills detta spel tar sig ur early accsess så man kan börja spela igen med frugan. Vi spelade det mycket när det kom. Jag tyckte spelet var så pass bra att jag verkligen inte ville bränna ut mig early accsess så har valt att vänta.

Medlem
Skrivet av TodieS_DraX:

Längtar tills detta spel tar sig ur early accsess så man kan börja spela igen med frugan. Vi spelade det mycket när det kom. Jag tyckte spelet var så pass bra att jag verkligen inte ville bränna ut mig early accsess så har valt att vänta.

Har ”lirat igenom” 2-3 gånger och tycker det håller sjukt bra även vid flera genomspelningar. Men en gång per år är nog lagom för att inte bränna ut sig för egen del

Medlem
Skrivet av BloodFarmer:

Har ”lirat igenom” 2-3 gånger och tycker det håller sjukt bra även vid flera genomspelningar. Men en gång per år är nog lagom för att inte bränna ut sig för egen del

Har du spelat det med co-op då enbart? Alltså bosarna.


signatur

Memento Mori

Medlem

800 timmar på Valheim, älskar verkligen spelet! Men lite nytt tackar vi verkligen inte nej till

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Har du spelat det med co-op då enbart? Alltså bosarna.

Ja, alltid co-op. Dock aldrig tagit sista bossen ska erkännas, vi kände väl alltid att spelet dog strax innan dess. Inte lirat efter Mistlands-uppdateringen dock.

Medlem
Skrivet av TodieS_DraX:

Längtar tills detta spel tar sig ur early accsess så man kan börja spela igen med frugan. Vi spelade det mycket när det kom. Jag tyckte spelet var så pass bra att jag verkligen inte ville bränna ut mig early accsess så har valt att vänta.

Tänker likadant. Jag vill inte vara trött på spelet när det väl släpps i sin fullständig version.
Längtar redan kan jag säga men den som väntar på något gott osv.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

När är spelets tänkta releasedatum?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

När är spelets tänkta releasedatum?

I artikeln står det "Och utvecklingen har redan börjat".
Det tog något år för mistland att släppas. Så man kan ju räkna ett år mellan mistland och ashlands.
Full realease sker nog samtidigt som Skyrim V,

Medlem
Skrivet av Siggesvenskas:

I artikeln står det "Och utvecklingen har redan börjat".
Det tog något år för mistland att släppas. Så man kan ju räkna ett år mellan mistland och ashlands.
Full realease sker nog samtidigt som Skyrim V,

Bara det inte släpps samtidigt som Half-Life 3...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar