Hearts of Iron 3 filmat

Robot
Medlem
Hearts of Iron 3 filmat

hahaha

Medlem

Om man går igång på sånt så gillar man nog trainspotting och fågelskådning också...

Medlem
Skrivet av RazorShard:

Om man går igång på sånt så gillar man nog trainspotting och fågelskådning också...

Eller så gillar man historia, krigföring och något som man faktiskt måste använda skallen till.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ge mig det nuuuu. Bättre LAN-spel finns ej att skåda(i min värld iaf)


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Satan villken tråkig grafik kartan är. Spelet ser ju katastrofalt ut.


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av FortuN:

Satan villken tråkig grafik kartan är. Spelet ser ju katastrofalt ut.

Du har aldrig spelat ett Paradox-spel va?

Inaktiv

Spelet kommer bli underbart

Inaktiv

Det är just nu den titeln jag längtar mest tills jag kan lägga händerna på Japan och erövra världen igen

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av RazorShard:

Om man går igång på sånt så gillar man nog trainspotting och fågelskådning också...

Eller så gillar man historia, krigföring och något som man faktiskt måste använda skallen till.

Det är inget för folk som enbart spelar WoW... där det räcker med lite knapptryckningar o klickande helt på måfå (ja WoW kräver ingen hög intelligens :P, men de kan vara kul ändå).

Det här är lite som schack... man måste tänka strategiskt och planera. Verkligen sätta de små grå i arbete. 8)

Skrivet av mr.bear:
Skrivet av RazorShard:

Om man går igång på sånt så gillar man nog trainspotting och fågelskådning också...

Eller så gillar man historia, krigföring och något som man faktiskt måste använda skallen till.

Exakt detta liret kommer bli GOTY. Garanterat.:up:


signatur
Medlem

Jävligt skoj serie (de tidigare), men kan säga att det inte gör sig speciellt bra på film.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ge mig!


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Enda PC spelet jag ser fram emot.

Var dock lite svårt att se nått av trailern, som sagt, allt han gjorde var att klicka runt lite. Såg ut som han byggde en armé med fjälljägare och en battlecruiser. Vet inte riktigt hur han planerat att släpa upp båten på berget men det kanske är nån ny feature.

Inaktiv

Sammlar hellre på frimärken, köpte EU3 på gamersgate, fattar inte ett smakc.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av RazorShard:

Om man går igång på sånt så gillar man nog trainspotting och fågelskådning också...

Eller så gillar man historia, krigföring och något som man faktiskt måste använda skallen till.

Exakt detta liret kommer bli GOTY. Garanterat.:up:

Det kommer det garanterat!

GE MIG GE MIG GE MIG!

Förövrigt så kan jag inte njuta av Hearts of Iron 2 längre då jag bara börjar längta efter 3:an.

Medlem

GE MIG! LAN i detta spelet är ju galet skoj!

1
Skriv svar