Diskutera - Drömspelet att göra film/tv-serie av är..?
Diablo serie.
Final fantasy X.
Starcraft.
De skulle jag se fram emot om de tolkades rätt så att säga.
StarCraft 2 finns ju redan som "film"
Med det sagt, hade gärna sett en serie om Horizon: Zero Dawn eller Days Gone.
I drank what?
Finns inte den? Eller är på gång åtminstone? Kan ha drömt det kanske.
Det var ingen dröm
En Warhammer 40K serie, gärna bra animerad ( Astartes ) som följer nån Imperial commissar eller inquisitor som nystar i nån enorm konspiration mot typ God Emperor of Mankind vilket tar oss till olika världar.
Dock är det nog smart att hålla det smalt o nöja sig med majoriteten av fokus är på Imperials med lite gästspel av space marines och där antagonisten är Chaos som infiltrerat Imperiet.
Sen om det blir en långkörare är möjligheterna oändliga!
Nu syftar jag iof inte på nåt specifikt WH40Kspel men dom existerar ju hehe
En Warhammer 40K serie, gärna bra animerad ( Astartes ) som följer nån Imperial commissar eller inquisitor som nystar i nån enorm konspiration mot typ God Emperor of Mankind vilket tar oss till olika världar.
Dock är det nog smart att hålla det smalt o nöja sig med majoriteten av fokus är på Imperials med lite gästspel av space marines och där antagonisten är Chaos som infiltrerat Imperiet.
Sen om det blir en långkörare är möjligheterna oändliga!
Nu syftar jag iof inte på nåt specifikt WH40Kspel men dom existerar ju hehe
Prime håller på och fixar en Eisenhorn-serie sist jag hörde nått m, sen ska ju Cavill också producera nått med den i WH40k.
The Division som tv-serie vore en höjdare.
Warhammer 40K - Horus Heresy som filmtrilogi.
Ge det till Peter Jackson
Jag brukade titta på en animerad Zelda-serie i i tonåren.
Är det inte den där Link brukar säga "Excuuuuse me Princess"? Har vaga minnen av att jag tittade på den som liten. Mys.
Ännu en dag i paradiset.
Är det inte den där Link brukar säga "Excuuuuse me Princess"? Har vaga minnen av att jag tittade på den som liten. Mys.
Länge sedan jag såg den, hade serien på VHS
IDKFA
Länge sedan jag såg den, hade serien på VHS
VHS, så härligt format.
Hittade denna:
Ännu en dag i paradiset.
Ingen som nämnt elderscrolls-spelserien än. Finns ju lore och handling som heter duga att sno från. En oblivion-säsong, en.. en... en..
Jag har gjort och det är på min högsta önskelista
"Kebab?"
Går väl att göra både flipp och flopp med i princip vad som helst beroende på vem som håller i spakarna. Men Vagrus - The Riven Realms har goda förutsättningar som TV-serie med ett vasst manus som förlaga, intressant värld och en premiss som är som gjord för TV - en handelskaravan som färdas igenom en ogästvänlig och ofta främmande värld. Dessutom slipper man även då spelets svagheter (som alla är gameplay-relaterade).