The Lords of the Fallen kommer ha ett mer traditionellt co-op-läge än Elden Ring

Robot
The Lords of the Fallen kommer ha ett mer traditionellt co-op-läge än Elden Ring

Ett enklare samarbete för spelarna i The Lords of the Fallen.

#The-lords-of-the-fallen, #hexworks


Medlem

Förvirrad.. Släpptes inte det här spelet 2014?

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Förvirrad.. Släpptes inte det här spelet 2014?

Detta är The Lords of the Fallen
Lords of the Fallen är det gamla

Skribent
Skrivet av Kalliban:

Förvirrad.. Släpptes inte det här spelet 2014?

Det spelet hette Lords of the Fallen (utan "the").


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Förvirrad.. Släpptes inte det här spelet 2014?

Skönt att det inte bara är jag som blev förvirrad

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Förvirrad.. Släpptes inte det här spelet 2014?

What is Lords of the Fallen 2022?
The Lords of the Fallen introduces an all-new, epic RPG adventure in a vast, interconnected world more than five times larger than the original game. After an age of the cruellest tyranny, the demon God, Adyr, was finally defeated. But Gods… do not fall forever.

Medlem

Elden Ring och Demon Souls spelar jag alltid offline. Tycker det blir alldeles för mycket meddelanden från andra spelare överallt och otroligt frustrerande när någon annan spelare dyker upp och krossar en. Räcker med allt annat som är farligt i dessa spel.
Vad gäller co-op låter det bra att de ändrar upplägg i TLOTF, då FromSoftwares är så onödigt användarfientligt och gör det nästan omöjligt att spela spelet på ett vettigt sätt tillsammans med en vän.

Medlem

Härligt att höra! Att spela denna typen av spel med vänner är så sjukt roligt, men sällan man orkar med det i Froms spel då det är så onödigt komplicerat.

Medlem
Skrivet av gundemannen:

Härligt att höra! Att spela denna typen av spel med vänner är så sjukt roligt, men sällan man orkar med det i Froms spel då det är så onödigt komplicerat.

Det har ju dock blivit enklare för varje spel. Elden ring är ju klart smidigare än övriga spel.

Medlem
Skrivet av Karmak:

Detta är The Lords of the Fallen
Lords of the Fallen är det gamla

Glasklart 😆

Men ser fram emot det. Jag är försiktigt positiv.

Medlem

Nån här som klarat ettan? Jag körde bara ett par timmar. Det var bra men jag hade då flera Froms soulsspel att klara och de tar ju typ 100 timmar att köra igenom. Fallen hade inte samma mörka, spännande atmosfär utan kändes en aning västerländskt plastigt.

Visst var Fallen mycket mycket kortare än ett Souls från From?


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Nån här som klarat ettan? Jag körde bara ett par timmar. Det var bra men jag hade då flera Froms soulsspel att klara och de tar ju typ 100 timmar att köra igenom. Fallen hade inte samma mörka, spännande atmosfär utan kändes en aning västerländskt plastigt.

Visst var Fallen mycket mycket kortare än ett Souls från From?

Har kört igenom det helt, men minns inte mycket av det dock, så pass många år sedan det var så.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Vill minnas att första spelet var otroligt dålig optimerat, blir intressant hur detta blir.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Vill minnas att första spelet var otroligt dålig optimerat, blir intressant hur detta blir.

Inget jag märkte av när jag körde igenom det iaf, flöt på utmärkt på den datorn jag hade då.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Vill minnas att första spelet var otroligt dålig optimerat, blir intressant hur detta blir.

Spelet var galet snyggt för sin tid och inget fel på optimeringen. Däremot led spelet, och lider fortfarande av crasher. Vilket är väldigt synd, för spelet är väldigt kul.

Medlem
Skrivet av SeniorGamer:

Elden Ring och Demon Souls spelar jag alltid offline. Tycker det blir alldeles för mycket meddelanden från andra spelare överallt och otroligt frustrerande när någon annan spelare dyker upp och krossar en. Räcker med allt annat som är farligt i dessa spel.

Vadå tycker du inte det är kul att läsa hundratals meddelanden med samma roliga skämt varje gång?

Medlem
Skrivet av Fzoul76:

Skönt att det inte bara är jag som blev förvirrad

Extremt förvirrande av spelskaparna. xD


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Vill minnas att första spelet var otroligt dålig optimerat, blir intressant hur detta blir.

Så här såg det ut när jag spelade det på PS4.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

1
Skriv svar