Så här låter Seth Rogens Donkey Kong i Super Mario-filmen

Robot
Så här låter Seth Rogens Donkey Kong i Super Mario-filmen

Och vi får även en titt på Mario i kattdräkt.

#Film, #Super-mario-bros


Medlem
Gen
Medlem
Skrivet av Querth:

Håller med.

Medlem

Hahahaah... Och folk klagar verkligen på Chris Pratt som om hans röst vore det stora problemet. Jag får noll Donkey Kong-känsla av Rogen. NOLL.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Och det finns faktiskt exempel på hur DK "ska" låta om man nu vill vara trogen spelen och allt det där. Lyssna bara på alla hans "ey", "yeah" och "ooh, banana" från DK64 till exempel. Pratt låter ungefär som Mario, som en blandning mellan Mario från de nya spelen och gamla Mario från Brooklyn. Rogen låter däremot inte alls som DK.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Ursäkta, men... fy fan.
Jack Black är den enda jag hört hittills som är passande.

Medlem

Förstår inte varför de ska ha med massa stora namn jämnt. Finns garanterat lika duktiga röstskådisar (och garanterat även duktigare), och definitivt såna med mer passande röster.. varför stoppa in massa kändisar bara för att locka folk.. som i slutändan ändå gillar filmen mindre pga just rösterna?

Ogillar när de tar med kändisar pga.. them being kändisar. Detsamma gäller i spel.. varför måste jag springa runt som walking-dead-snubben i Death Stranding för? Varför vill de medvetet rycka ut en ur inlevelsen? Varför har jag blivit en gnällig gubbe fastän jag har många år kvar till 40?

Medlem

Brukar hålla mig långt borta från svenska dubbar vanligtvis men det är nästan att jag börjar fundera på om inte den kan bli mer intressant trots allt.

1
Skriv svar