Vilket är ditt startord i Ordlig (och liknande ord-spel)?
Vi är helt klart ett gäng som spelar Ordlig och liknande spel. Kör med startordet "DEKAL". På engelska blir det "ARISE". Om inget av dem ger några träffar brukar jag köra med "PRINS" respektive "WOULD". Har ni något specifikt startord? Kan ju vara intressant att se om man kan snappa upp något.
En Bamseponny av folket
Ja, jag har specifika startord. Inte ett.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - i7 8700k (delid) @ 5Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB - Steelseries Arctic 5 - Corsair 750D - Custom water loop
Vi är helt klart ett gäng som spelar Ordlig och liknande spel. Kör med startordet "DEKAL". På engelska blir det "ARISE". Om inget av dem ger några träffar brukar jag köra med "PRINS" respektive "WOULD". Har ni något specifikt startord? Kan ju vara intressant att se om man kan snappa upp något.
Jag brukar alltid börja med "STEKA". Vet inte riktigt varför, har bara blivit så.
Lustigt vad nära det är ditt "DEKAL"