Microsoft undrar om du är "färdig" med Halo Infinite?

Medlem

Spelade ett par timmar, tröttnade på att springa runt i en värld byggd av plåt container.

* Var rejält Über hajpat innan nya generationens konsoler releasades
* Tänkte hur mycket pengar har dom investerat i utvecklingen av detta spel?
* Måste ha vart en intern Microsoft mega flopp.
* Stenhård konkurrens från andra liknade spel och Halo dog lika snabbt som det släpptes
* Barnen spelar fortfarande BARA Fortnite, dom äldre barnen spelar CoD och nåt annat
* Halo var ett dödfött barn som hamnade på Gamepass kyrkogården direkt, och drog aldrig in några pengar tyvärr.

Jo visst det finns säkert några enstaka Halo fans som skriker högt o hyllar det till skyarna, men tyvärr ni är väldigt få.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Hade det kul i kampanjen sen kom sista bossen och där slutade jag. Blev så jävla less när de lagt in så att det spruta in en massa fiender samtidigt som man slåss mot bossen.

Medlem

Kampanjen var väl okej, inte mer eller mindre. Haft en del roliga stunder med multiplayer. Tyvärr så verkar ju 343 vara totalt inkompetenta när det gäller att släppa innehåll och få spelet att växa. Och större uppenbara buggar verkar dom vara totalt ignoranta med. Det händer fan mer eller mindre ingenting med spelet!

Är 343 en indie studie med dålig budget eller en flaggskepps studie?

Är för övrigt klar med spelet som det ser ut just nu.

Medlem

Ja, definitivt klar med det. Däremot så blir nog spelet aldrig i färdigt skick.

Medlem

Måste fortfarande klara Halo Infinite med brorsan på Legendary innan jag är klar det är tradition. Men kommer nog fortfarande hoppa in i någon multiplayer även efter det fram till nästa Halo spel. Tycker Halo Infinite's multiplayer är ultra roligt

Medlem

Klarade single player, och den har ingen replayability direkt. Så ja, helt klar.


signatur

I drank what?

Medlem

Är nog helt klar med dess nuvarande form, Har sett mycket intressanta saker med forge dock, om dom inom snar framtid lägger till något bekvämt sätt att spela andra spelares skapelser, kanske i stil med OG server browser eller dylikt så hoppar jag nog på för att ta en titt.

Medlem

Första Halo spelet där jag inte spelar klart kampanjen.... ingen som helst känsla jämfört med tidigare spel. Alldeles för enkelt även fast man spelar på svåraste.

12
Skriv svar