"Hur skriver man den här skiten?" Serietecknare bakom Assassin's Creed smyger in argt budskap
De borde återgå till rötterna.
Såg att det ska bli netflix serie.
Jag hade velat ha en riktig sci-fi rulle i Matrix anda. Där någon kliver in i Animus för att finna ledtrådar till varelserna som existerade innan människan och skapar jakten på äpplet. Sen vore det kul om han faktist blev fixerad i dåtiden och kunde påverka tidslinjen.
Roligt ju, haha. Hoppas inte folk har blivit gnälliga över det här?
Det finns alltid någon som blir kränkt av något, framförallt om det något är kul.
Lite kul.
Men också lite tråkigt för en del?
Är man så djupt inne i träsket att man köper serietidningarna OCH dessutom vet hur man översätter? Då kanske det är trist hitta något som bryter "immersionen" (säger man så på svenska?).
Men annars är ju påskägg oftast rätt kul
Upplevelsen.
Kan starkt rekommendera Google Translate. Hjälper mig många gånger när jag inte kommer på det engelska eller till och med svenska ordet ibland
www.fckdrm.com - DRM år 2023? Ha pyttsan.
Upplevelsen.
Kan starkt rekommendera Google Translate. Hjälper mig många gånger när jag inte kommer på det engelska eller till och med svenska ordet ibland
"Upplevelse" är dock felaktigt i det här fallet. "Inlevelse" passar bättre i den här kontexten.
Upplevelsen.
"Inlevelse" passar väl bättre?
Edit: Wolfgang var före...
Ännu en dag i paradiset.
Kolla in "Deep Translate", mycket bra tjänst och gratis.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
Tack för tipset! Den hade jag inte sett förut, men verkar riktigt fin.
En Bamseponny av folket
"Upplevelse" är dock felaktigt i det här fallet. "Inlevelse" passar bättre i den här kontexten.
"Inlevelse" passar väl bättre?
Edit: Wolfgang var före...
Ja, det stämmer.
www.fckdrm.com - DRM år 2023? Ha pyttsan.
Bra tips, tack för det. Det verkar dock heta DeepL (eller så har jag hittat fel).
Ännu en dag i paradiset.
Bra tips, tack för det. Det verkar dock veta DeepL (eller så har jag hittat fel).
Det är rätt. Man kan även ladda ned en gratis desktop version. Kanonenkel att använda, och översätter bra.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
Det är rätt. Man kan även ladda ned en gratis desktop version. Kanonenkel att använda, och översätter bra.
Grymt, drar ner appen till laptopen på en gång.
Ännu en dag i paradiset.