P.T.-liknande Madison är på väg till PSVR2

Robot
P.T.-liknande Madison är på väg till PSVR2

Ser dessvärre inte ut att komma med vuxenblöjor.

#Bloodius-games, #Madison-vr


Medlem

Härligt.
BÄsta upplevelsen av ett spel som detta är i VR


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Redaktör
Ponny
Skrivet av Molotov:

Härligt.
BÄsta upplevelsen av ett spel som detta är i VR

Starkt medhåll! Gillar skräckspel som fasen, men blir inte längre rädd av dom – om det inte är VR, det vill säga. Vidhåller att Resi7 på PSVR var förra generationens mest omtumlande upplevelse för mig. Något helt nytt för egen del. Vill ha mer!


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny

Det här såg inte helt dumt ut, men alltid svårt att döma skräckspel på förhand. Det kan ju vara nedlusat med billiga trick eller vara allmänt oinspirerat eller så träffar det precis rätt i sin uppbyggnad. Icke-VR-versionen verkar dock ha fått bra mottagande. Håller tummar!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Nöjer mig med Resident evil 8 nivån och Switchback på skräck tror jag. När det blir värre skräck som det här ser ut att bli så står jag över.

Medlem

Madison är fasen grymt alltså, det bästa på väldigt lång tid. VR vet i huna ifall man skulle palla detta lir i alltså. Grym story i Madison.

Medlem

Usch fy och blö....vågar man ens testa detta?

Medlem

Näpp, aldrig i helvetet!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Äger spelet till Steam och är riktigt nöjd med köpet. Detta är ett rikligt kusligt spel.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
V.äldigt R.örande.

Alltid trevligt med skrämmande upplevelser i VR.
Hoppas den versionen är optimerad till just PSVR2, med tanke på haptic feedback och ögonkontakten.

1
Skriv svar