Dead Space Remake-utvecklarna har idéer för en uppföljare

Robot
Dead Space Remake-utvecklarna har idéer för en uppföljare

Men väntar på grönt ljus från EA.

#Dead-space, #Motive


Releasehästryttare

Tråkigt att höra att de inte börjat jobba på Ds2R än :/

Medlem
Skrivet av Devan:

Tråkigt att höra att de inte börjat jobba på Ds2R än :/

De släppte spelet i fredags. Lite vila kan du väl ge slavarna mellan projekten.

Redaktör
Ponny

Ser ärligt talat mest fram emot en REJÄL REMAKE™ av Dead Space 3. Där finns väldigt mycket jobb att göra.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

De kan börja med Dead Space 2 Remake i samma stil som de gjorde denna

Sen glömma att 3an fanns och göra en helt ny 3a

Medlem

Ser fram emot remake på hela trilogin Håller tummarna för att EA också tycker vi behöver mer Dead Space!

Medlem

Tyckte inte trean var så dålig. Den hade coola multiplayer aspekter om du inte lirade som Isaac Clark. Men visst är det den svaga länken. Men finns värre spel

Medlem

Spelar igenom DSR nu och jag gillar det skarpt. Men jag är också en sucker för sci-fi horror. Speciellt när settingen är på stora rymdstationer eller liknande.
Jag lirade faktiskt aldrig DS1 och 2. Endast DS3 co-op med en kompis. Tyckte DS3 var rätt nice ändå.

Hoppas de gör remake av hela serien

Medlem

Jag tror att det ser rätt ljus ut. Förväntar mig 2&3 & sen. Mer coolt.

Skrivet av Bennii:

De släppte spelet i fredags. Lite vila kan du väl ge slavarna mellan projekten.

Nej, nej, nej. Du måste mata dem med budskap som "Embrace the grind" eller "Det finns bara två val gällande framgång; att välja disciplinen eller att välja ångesten över att ha valt fel". Sen är det bara att släppa lös dem på nästa projekt.

De ska ju inte få tid att fundera på sin situation och hur de kan förbättra den. Det är så folk får för sig att sluta.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

2:an är bäst enligt mig, hoppas på en remake


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Ser ärligt talat mest fram emot en REJÄL REMAKE™ av Dead Space 3. Där finns väldigt mycket jobb att göra.

Skrivet av Karmak:

De kan börja med Dead Space 2 Remake i samma stil som de gjorde denna

Sen glömma att 3an fanns och göra en helt ny 3a

This.

3an behöver verkligen en total takeover, men man får mer än gärna utforska koncepten lite mer som planen var från början med hallucinationer och paranoida vanföreställningar. Lite av det kunde man ju se fanns kvar i DS3 men det var långt ifrån hur de initialt ville gjort det, tyvärr.

Sen tycker jag personligen loren blev rätt överdriven i 3an, så skulle inte gråta om man skrev om en hel del.

Redaktör
Ponny
Skrivet av heady89:

Sen tycker jag personligen loren blev rätt överdriven i 3an, så skulle inte gråta om man skrev om en hel del.

Yes indeedi. Minns inte jättemycket, men minns hur jag himlade med ögonen en hel del. Förmodligen inte ett gott tecken...


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Har för mig att deras nästa spel var baserat på Iron Man.

Medlem
DS2
Skrivet av Kaztrofy:

Har för mig att deras nästa spel var baserat på Iron Man.

Precis!

Vad gjorde man i Dead Space 2??

Jo man flög runt som Iron-Man i flera delar o det var sååå coolt!

Kan detta vara perfekt att göra innan så när de bemästrat allt det går de in o gör DS2 till världens bästa remake! BOOM!

Medlem

Älskar Dead Space 2, hoppas de inte ändrar för mycket.

1
Skriv svar