Dishonored: Death of the Outsider och City of Gangsters är gratis hos Epic

Robot
Dishonored: Death of the Outsider och City of Gangsters är gratis hos Epic
Medlem

Dishonored 2... Jag gillade första spelet men kom aldrig längre än introt i tvåan där jag liksom inte riktigt fastnade. Var det lika bra som ettan om man tar sig vidare? Funderar på att ge det en ny chans vid tillfälle.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Dishonored 2... Jag gillade första spelet men kom aldrig längre än introt i tvåan där jag liksom inte riktigt fastnade. Var det lika bra som ettan om man tar sig vidare? Funderar på att ge det en ny chans vid tillfälle.

Jag älskade Dishonored 2 och det finns ett par banor som verkligen lekte med spelmekaniken och som kändes fräscht på sätt man inte riktigt spelat tidigare. Ge det en till chans! Uppdraget "A Crack in The Slab" är riktigt kul och klurigt!

Skrivet av Kalliban:

Dishonored 2... Jag gillade första spelet men kom aldrig längre än introt i tvåan där jag liksom inte riktigt fastnade. Var det lika bra som ettan om man tar sig vidare? Funderar på att ge det en ny chans vid tillfälle.

Det var ju mer av samma sak med lite utbyggnad. Så kan hända att du var lite trött på det efter första spelet? Hur som helst hade jag om inte mer kul så åtminstone lika kul med tvåan som ettan. Ge det ett försök till!

Medlem

Mycket sämre story än dishonored 1 men gameplay och bandorna/maps är av samma om inte bättre kvalité.

Avstängd

Dishonoured 2 var det mest buggiga spel jag någonsin spelat och laggade alltid som fan. Förmodligen dålig kod .. / optimering..

1:an är rolig dock men jävligt gammalt nu.

Det skrivs alldeles för lite om detta och utvecklarna bryr sig inte. Satt på ett 3080 Extreme när jag testade det..

Medlem
Skrivet av Levi:

Dishonoured 2 var det mest buggiga spel jag någonsin spelat och laggade alltid som fan. Förmodligen dålig kod .. / optimering..

1:an är rolig dock men jävligt gammalt nu.

Det skrivs alldeles för lite om detta och utvecklarna bryr sig inte. Satt på ett 3080 Extreme när jag testade det..

Nåt är konstigt hos dig då, har hundratals timmar i det med en mycket sämre dator och aldrig dippat i FPSen.

Jag älskar Dishonored 2, spelat genom det 5-6 ggr. Jag tycker 2an är mycket bättre än 1an faktiskt, var inte så förtjust i den, trista miljöer.

Death of the Outsider är ok, lite tråkigare krafter.

Medlem
Skrivet av Hullken:

Nåt är konstigt hos dig då, har hundratals timmar i det med en mycket sämre dator och aldrig dippat i FPSen.

Jag älskar Dishonored 2, spelat genom det 5-6 ggr. Jag tycker 2an är mycket bättre än 1an faktiskt, var inte så förtjust i den, trista miljöer.

Death of the Outsider är ok, lite tråkigare krafter.

Samma här, sprang aldrig på några konstigheter när jag körde det.

Death of the outsider kommer jag däremot inte ens ihåg, jag har uppenbart kört det för jag har achivmentsen i Steam men ingenting i Storyn som uppenbart tilltalade mig. Den DLC (även om death of the outsider är standalone) som jag gillat mest i Dishonored är helt klart The Knife of Dunwall.

FM-guru
F.d. Sisyr

City of Gangsters är lite småtrevligt, om än ojämnt.

Medlem
Skrivet av Faustian:

Jag älskade Dishonored 2 och det finns ett par banor som verkligen lekte med spelmekaniken och som kändes fräscht på sätt man inte riktigt spelat tidigare. Ge det en till chans! Uppdraget "A Crack in The Slab" är riktigt kul och klurigt!

Skrivet av Niklas Eriksson:

Det var ju mer av samma sak med lite utbyggnad. Så kan hända att du var lite trött på det efter första spelet? Hur som helst hade jag om inte mer kul så åtminstone lika kul med tvåan som ettan. Ge det ett försök till!

Najs, tack! Får nog bli ett försök till vid tillfälle då

Inaktiv

Perfekt! Har spelar Dissad 2 men inte Outsider så det var ju passande

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Dishonored 2... Jag gillade första spelet men kom aldrig längre än introt i tvåan där jag liksom inte riktigt fastnade. Var det lika bra som ettan om man tar sig vidare? Funderar på att ge det en ny chans vid tillfälle.

Tycker att båda spelen är lika bra, kanonspel. Du borde definitivt ge tvåan en chans till, där finns ett par banor som är briljant designade och imponerande.

Fan, nu blev jag sugen på att spela om dem.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Levi:

Dishonoured 2 var det mest buggiga spel jag någonsin spelat och laggade alltid som fan. Förmodligen dålig kod .. / optimering..

1:an är rolig dock men jävligt gammalt nu.

Det skrivs alldeles för lite om detta och utvecklarna bryr sig inte. Satt på ett 3080 Extreme när jag testade det..

Det där låter ju riktigt konstigt. Vad har du för specs för övrigt? Jag vill minnas att jag spelade igenom det på en i7 6700k med 16GB RAM och ett 1070 när det begav sig utan att reagera på några prestandaproblem.

Avstängd
Skrivet av Kyraal:

Det där låter ju riktigt konstigt. Vad har du för specs för övrigt? Jag vill minnas att jag spelade igenom det på en i7 6700k med 16GB RAM och ett 1070 när det begav sig utan att reagera på några prestandaproblem.

Det var en bra dator värde 25k ca för 2 år sedan.
16 gb ram . En 5600x ryzen

Medlem
Skrivet av Levi:

Det var en bra dator värde 25k ca för 2 år sedan.
16 gb ram . En 5600x ryzen

Du måste haft en extrem otur. Har spelat igenom det på flera datorer, både stationära och laptops. Det har flutit på hur bra som helst utan buggar.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Avstängd
Skrivet av Freakon:

Du måste haft en extrem otur. Har spelat igenom det på flera datorer, både stationära och laptops. Det har flutit på hur bra som helst utan buggar.

Fyfan.. jag formaterade datorn och testade med allt.
Blir att testa på en ny dator. Hoppas det är som ni säger för det är nog jävligt roligt när det är laggfritt.

Medlem
Skrivet av Levi:

Fyfan.. jag formaterade datorn och testade med allt.
Blir att testa på en ny dator. Hoppas det är som ni säger för det är nog jävligt roligt när det är laggfritt.

Sånt är så jäkla tradigt. Håller tummarna att det går bättre nästa gång du testar för spelet är väldigt kul.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Levi:

Fyfan.. jag formaterade datorn och testade med allt.
Blir att testa på en ny dator. Hoppas det är som ni säger för det är nog jävligt roligt när det är laggfritt.

Hade samma problem på min förra dator. Grymma specs, andra spel fungerarde utan problem men Dishonored 2 flött riktigt dåligt trots flera försök att få det att lira..
Har tyvärr inte tagit upp det igen, älskade ju ettan.

Avstängd
Skrivet av Passe:

Hade samma problem på min förra dator. Grymma specs, andra spel fungerarde utan problem men Dishonored 2 flött riktigt dåligt trots flera försök att få det att lira..
Har tyvärr inte tagit upp det igen, älskade ju ettan.

Skönt att man inte var ensam ! 👍😆

Skrivet av Passe:

Hade samma problem på min förra dator. Grymma specs, andra spel fungerarde utan problem men Dishonored 2 flött riktigt dåligt trots flera försök att få det att lira..
Har tyvärr inte tagit upp det igen, älskade ju ettan.

Skrivet av Levi:

Skönt att man inte var ensam ! 👍😆

Dishonored 2 fick enormt mycket skit i början för att vara dåligt optimerat för PC, med all rätt. Detta var dock något de fixade efter att antal uppdateringar. Nu flyter det på som det var tänkt från början så rekommenderar er att prova det igen. Det är ett fantastiskt spel

1
Skriv svar