Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Hi-Fi Rush fortsätter att rocka våran spelhelg.

#spelhelg


Medlem

Det är dags att återbesöka Skyrim. Det har gått några år sedan sist så det ska bli skoj. Dovahkiin!!

Medlem

Dead Space Remake.
Klarat ungefär en fjärdedel och det är riktigt bra. Inte alls otäckt dock. Känns som ett actionspel.
Har inte kört originalet.

Medlem

Köra klart Miles Morales, så lite svingade i snöiga new york!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Ambassadör
Xbox

Blandad kompott som vanligt. Age of Empires II på konsol, Hi-Fi Rush och Fable 2 står det på schemat.


signatur

Jump in.

Medlem

Mellan 24 timmar jobb i helgen blir det Escape from Tarkov


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

ESO, House Flipper (upptäckte det i helgen, börja inte.. Timmarna bara flyger iväg..) och sedan lite Skyrim kanske om det finns tid över..


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Kommer fortsätta med Blacktail. Men det här är min jobbhelg, så det kanske inte blir jättemycket spel.

Medlem

Jobbar, men ska klämma in lite Persona 4 på Switchen tänker jag och kanske att jag blandar upp det med lite Xenoblade Chronicles också. Japanskt blir det i alla fall!

Medlem

Blir lite Genshin Impact i väntan på Hogwarts Legacy

Medlem

Ska äntligen början med A Plague Tale: Requiem. Tycker ettan var otroligt bra och var taggad på tvåan men sen kom livet i vägen. Men nu så, nu blir det dags för ännu ett äventyr omgiven av gnagare!

Medlem

Marvel Snap är nog det spelet jag kommer spela mest.

Medlem

Det kommer bli en hel del League of Legends


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Fire Emlem Engage!

Medlem

Jag gjorde misstaget att börja spela Space Engineers förra helgen. Blev såld, så det blir fortsätta med det denna helg.

Ska försöka ta någon rutt i PMDGs 737 också. Arlanda - Umeå funkar alltid om man har två timmar över.

Medlem

Helt fast i Tunic som jag spelar tillsammans med barnen på xbox. Så det blir mer sånt i helgen. Sen även lite Day Z kanske

Medlem

Ska försöka att klara en genomspelning av Dead space remake så snart som möjligt. Så att jag kanske kan bli klar med Horizon forbidden west någon gång....

Medlem

Plockade upp destiny 2 igen. Annars blir det inte mycket spelande då jag jobbar.

Medlem

Ska spela Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age som jag länge har haft i backloggen.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Blir att försöka överleva på SCUM island

Medlem

Rust och Valorant. Känns sjukt att jag har 3500 timmar i Rust nu.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Blir lite avkopplande phoenix rising, lite pussel, sammla resurser och hoppa på några quest.

It's not a lake, it's an ocean

Jag vet inte varför, men jag har plockat upp gamla Unravel igen och tänkte avsluta det och kanske ta uppföljaren också. Fast jag påminns genast om hur oattraktivt dess gameplay är.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Deliver us mars

Medlem

Disco Elysium och Europa Universalis IV

Medlem

Ixion (PC) samt Fire Emblem: Engage (Switch)

1
Skriv svar