The Last of Us-skådisen har inte spelat sedan 1998 - N64:s Banjo-Kazooie bär skulden

Robot
The Last of Us-skådisen har inte spelat sedan 1998 - N64:s Banjo-Kazooie bär skulden

Nick Offerman har därmed inte spelat The Last of Us.

#banjo-kazooie, #the-last-of-us


Medlem

Det är fy skam..!!!

TV-spelsvärldar är magiska att få slukas in i.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Underbar människa. Kan verkligen rekommendera hans självbiografi, Paddle Your Own Canoe.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Releasehästryttare
Skrivet av Pjotor:

Underbar människa. Kan verkligen rekommendera hans självbiografi, Paddle Your Own Canoe.

Tycker också att han är fantastisk. Men Paddle your own canoe var tyvärr inget vidare intressant självbiografi. Hade hoppats på mer humor eller mer intressanta berättelser men de var rätt "meh".

Medlem

Låter ju rätt sjukt att ha det som anledning.

Såg första avsnittet att serien i går å får ju faktiskt säga att jag fattar inte hypen. Efter dom första 20-30 minutrarna, som var riktigt riktigt bra skall tilläggas, så var det ren snooze-fest efter det.

Japp, jag har spelat spelet.

Medlem

Ska fz skriva om allt som sker två sekunder efter avsnitten sänts? Spoilers är inte bara "blabla dör".


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Ska fz skriva om allt som sker två sekunder efter avsnitten sänts? Spoilers är inte bara "blabla dör".

Är det en spoiler att han spelat banjo eller vadå nu?


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem
Skrivet av Enartz:

Är det en spoiler att han spelat banjo eller vadå nu?

Ja. Exakt det.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
De var bättre för...

Trist att dessa late night tackshow med Jimmy Kimmel, Jay Leno och David Letterman inte visats på svensk TV på väldigt länge. På 90-talet gick både Jay Leno och Letterman show på våra svenska kanaler. Vet inte när dessa shower slutade i svensk TV men tror det var i början på 2000-taket. (Jag vet att Leno & Letterman har ersatts för ett tag sedan).

Jag började kolla på Letterman när jag var endast 11-12 år gammal sent på kvällarna när showen gick men fastnade inte riktigt för David o hans humor men gillade att kolla på intervjuerna med alla kändisar han tog dit. Sedan kom late night with Jay Leno på svensk TV strax efter Letterman Show och där fastnade jag rejält då hans humor och personlighet passade mig bättre så jag såg nästan alla shower på 90-talet.

De var bättre för...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv
Skrivet av FejkFejksson:

Ja. Exakt det.

Kan du istället specificera vad som är spoiler här i artikeln så de/vi vet vad man eventuellt bör undvika att ta upp?

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Trist att dessa late night tackshow med Jimmy Kimmel, Jay Leno och David Letterman inte visats på svenska TV på väldigt länge. På 90-talet gick både Jay Leno och Letterman show på våra svenska kanaler. Vet inte när dessa shower slutade i svenska TV men tror det var i början på 2000. (Jag vet att Leno & Letterman har ersatts för ett tag sedan).

Jag började kolla på Letterman när jag var endast 11-12 år gammal sent på kvällarna när showen gick men fastnade inte riktigt för David o hans humor men gillade att kolla på intervjuerna med alla kändisar han tog dit. Sedan kom late night with Jay Leno på svensk TV strax efter Letterman Show och där fastnade jag rejält då hans humor och personlighet passade mig bättre så jag såg nästan alla shower på 90-talet.

De var bättre för...

That 70s show är bäst!

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Ska fz skriva om allt som sker två sekunder efter avsnitten sänts? Spoilers är inte bara "blabla dör".

Du har ju uppenbarligen inte tittat på videon i fråga och blandar möjligtvis ihop den med Murray Bartletts intervju på Stephen Colbert vilken var något spoiler-aktig.
Sluta släng ut dig dynga utan att vara informerad för fem öre.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Trist att dessa late night tackshow med Jimmy Kimmel, Jay Leno och David Letterman inte visats på svensk TV på väldigt länge. På 90-talet gick både Jay Leno och Letterman show på våra svenska kanaler. Vet inte när dessa shower slutade i svensk TV men tror det var i början på 2000-taket. (Jag vet att Leno & Letterman har ersatts för ett tag sedan).

Jag började kolla på Letterman när jag var endast 11-12 år gammal sent på kvällarna när showen gick men fastnade inte riktigt för David o hans humor men gillade att kolla på intervjuerna med alla kändisar han tog dit. Sedan kom late night with Jay Leno på svensk TV strax efter Letterman Show och där fastnade jag rejält då hans humor och personlighet passade mig bättre så jag såg nästan alla shower på 90-talet.

De var bättre för...

Jag gillade verkligen Jays monolog och inslag som Jaywalking. Intervjuerna kändes mer som gratis reklamtid
för något så de skippade jag alltid. Gillade aldrig Letterman.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar