FZ Play - Äventyret börjar i Hogwarts Legacy

Robot
FZ Play - Äventyret börjar i Hogwarts Legacy

Wakkaah höjer sitt trollspö och skapar magi.

#fz-play, #hogwarts-legacy


Medlem

Trevligt, trevligt!
Ska ta en kik och se om det är något för mig.

Moderator

Ser väldigt mycket fram emot kvällens stream! Gå gärna in och kom med lite idéer kring karaktärer här: https://www.fz.se/forum/trad/452940-hogwarts-legacy-beskriv-d...

Medlem

Skall bli kul & se om Wakka plockar fram kontrollen denna ggr,,, (hört det fungerar mycket bättre på kontroll)

Medlem

Vill inte spoila för mig själv så tyvärr Wakkah!
Men njut

Moderator
Skrivet av Gummii:

Skall bli kul & se om Wakka plockar fram kontrollen denna ggr,,, (hört det fungerar mycket bättre på kontroll)

Det blir PS5 ikväll. HAPTIC FEEDBACK! Det ska ju kännas lite när man drar av en trollformel!

Medlem
Skrivet av stenman:

Vill inte spoila för mig själv så tyvärr Wakkah!
Men njut

Ja samma här.
Hoppas det bli bra stream för resten av folket

Medlem

I'm waiting. 👋
Edit: Ni är Youtubers 😅 okok

Medlem

Nja, känns för mycket som ett barnspel. Eller ett spel där man kan återuppliva sin barndom om man läste böckerna som barn.
Flyga på kvasten kan kanske vara kul en stund, men annars kör jag nog hellre lite skyrim för 111:e gången

Chefredaktör

Härlig stream, nu är man peppad på att testa själv! Ses imorgon kväll igen!

Moderator

Spelet levererar definitivt hitintills! Ska bli riktigt kul att få fortsätta streama imorgon kväll. Många väldigt levande personligheter och man har verkligen fångat en atmosfär och känsla. Det känns nästan lika magiskt som att vara 12 år och läsa Harry Potter igen!

Medlem

Missade tyvärr kvällens stream, hoppas komma in imorn!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Är det youtube eller är färgsättningen så där urtvättad på riktigt.

Finns en hel del God Of War videos som ser ut som man kört dom i 90graders vittvätt innan man lagt upp dom på tuben.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Crank:

Är det youtube eller är färgsättningen så där urtvättad på riktigt.

Finns en hel del God Of War videos som ser ut som man kört dom i 90graders vittvätt innan man lagt upp dom på tuben.

När jag kikade streamen live (och nu efteråt) ser det likadant ut om jag jämför med andra videos på tuben. Så misstänker bara spelet ser ut så Jag är då nöjd!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar