Hogwarts Legacy får multiplayer tack vare mod

Robot
Hogwarts Legacy får multiplayer tack vare mod

Av folk som gjort Skyrim Together - spelbar version finns redan!

#hogwarp, #hogwarts-legacy


Medlem

Låter ju nice, beroende på vad exakt man kan göra.. Att springa runt i slottet tillsammans är väl kanske inte superintressant. Man vill ju göra uppdrag osv tillsammans.

Utvecklarna borde ju byggt in coop från början.

Medlem

Förväntar mig en fullfjädrad Hogwarts Legacy Roleplaying frenzy innan året är slut. GTA RP, fast i Hogwarts Legacy. Blir otroligt förvånad om det inte blir årets största content creator grej. Det var redan min prediction innan spelet kom ut, då jag själv hoppas på det!

Inaktiv

Länge leve modders

eld
Medlem

Värt att notera att skyrim together var under utveckling i ungefär 5 år.

Medlem

Inga höga förväntningar på detta, Skyrim together är ju rätt kasst fortfarande efter alla år. Tekniskt sätt är det imponerande, men långt ifrån ett fungerande coop spel.

Medlem

Hoppas de får det att fungera bra. Vore drömmen att spela detta spel co-op. Kanske kommer i en dlc i framtiden annars. Men kul att se att det moddas redan!

Medlem

Folk vill ofta nedvärdera moddar och moddare. Speciellt bland konsolfolket.
Men moddare gör ofta att man kan ifrågasätta spelutvecklare och utgivare hur dom tänkt egentligen.
Framstår som lata/inkompetenta


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

eld
Medlem
Skrivet av Molotov:

Folk vill ofta nedvärdera moddar och moddare. Speciellt bland konsolfolket.
Men moddare gör ofta att man kan ifrågasätta spelutvecklare och utgivare hur dom tänkt egentligen.
Framstår som lata/inkompetenta

Moddare är spelutvecklare.

Medlem
Skrivet av eld:

Moddare är spelutvecklare.

syftade på utvecklarna som utvecklade spelet som moddarna sen moddat


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av dafuq:

Inga höga förväntningar på detta, Skyrim together är ju rätt kasst fortfarande efter alla år. Tekniskt sätt är det imponerande, men långt ifrån ett fungerande coop spel.

Värt att tänka på är att Skyrim är gjort i Creation engine vilket är ganska stängd och inte är har så mycket online funktion bakom sig jämfört med Unreal engine. Förhoppningsvis förenklar det en ganska stor del att spelet är gjort i en lagom mer kompetent spelmotor.

1
Skriv svar