Jensen Ackles mördar skyltdockor i Atomic Hearts live action-trailer

Robot
Jensen Ackles mördar skyltdockor i Atomic Hearts live action-trailer

Skådisen från bland annat Supernatural och The Boys.

#Atomic-heart, #Mundfish


Medlem

Okej, det kommer nu krävas enormt mycket av mig för att hålla mig borta från spelet. Älskar Jensen. En annan sak han är känd för är just som röstskådis. Förutom Kevin Conroy har nog Jensen gjort flest röster till animerade Batman-filmer.

Medlem

Det är han som spelade Soilder Boy i The Boys va? Tyckte jag kände igen honom när jag såg denna videon igår.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av k4rst3n:

Det är han som spelade Soilder Boy i The Boys va? Tyckte jag kände igen honom när jag såg denna videon igår.

Japp, det är han ja


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Japp, det är han ja

Du slog mig med en minut.


signatur

I drank what?

Inaktiv

Var det en pik till Hogwarts Legacy i början?

Medlem

Kul med blinkningen till Harry Potter/Hogwarts Legacy. Rätt i tiden om man säger så.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Min dyslexi fick mig att läsa Antje Jackelen i stället för Jensen Ackles.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av vamp:

Okej, det kommer nu krävas enormt mycket av mig för att hålla mig borta från spelet. Älskar Jensen. En annan sak han är känd för är just som röstskådis. Förutom Kevin Conroy har nog Jensen gjort flest röster till animerade Batman-filmer.

Har tillräckligt med moraliska övertygelser att inte ens låta Jensen Ackles övertyga mig, även om jag länge varit ett stort fan av han och hans jobb. Är faktiskt lite besviken att se han göra reklam för det här. Känns som mina fan-aktier har droppat lite i värde där.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Har tillräckligt med moraliska övertygelser att inte ens låta Jensen Ackles övertyga mig, även om jag länge varit ett stort fan av han och hans jobb. Är faktiskt lite besviken att se han göra reklam för det här. Känns som mina fan-aktier har droppat lite där.

Suck... buhu .. moralpolisen är här (:
Anyway...
"His statement follows numerous allegations against Mundfish, including that the studio and game are funded by Russian authorities, although Gordon does not specifically refer to these claims.

He announced he will donate his fee to the Australian Red Cross' Ukraine Crisis Appeal "in support of the people of Ukraine who are heroically defending their country against aggression.

"We have noted the questions surrounding where we, at Mundfish, stand," the company wrote. "We want to assure you that Mundfish is a developer and studio with a global team focused on an innovative game and is undeniably a pro-peace organization against violence against people.

"We do not comment on politics or religion. Rest assured; we are a global team focused on getting Atomic Heart into the hands of gamers everywhere. We do not, and will not, condone contributors or spammers with offensive, hateful, discriminatory, violent, or threatening language or content."

Medlem
Skrivet av naess91:

Suck... buhu .. moralpolisen är här (:
Anyway...
"His statement follows numerous allegations against Mundfish, including that the studio and game are funded by Russian authorities, although Gordon does not specifically refer to these claims.

He announced he will donate his fee to the Australian Red Cross' Ukraine Crisis Appeal "in support of the people of Ukraine who are heroically defending their country against aggression.

"We have noted the questions surrounding where we, at Mundfish, stand," the company wrote. "We want to assure you that Mundfish is a developer and studio with a global team focused on an innovative game and is undeniably a pro-peace organization against violence against people.

"We do not comment on politics or religion. Rest assured; we are a global team focused on getting Atomic Heart into the hands of gamers everywhere. We do not, and will not, condone contributors or spammers with offensive, hateful, discriminatory, violent, or threatening language or content."

Sluta att leka edgelord och väx upp. "Suck... buhu .. moralpolisen är här (:" Hur gammal är du? Tretton? Jag bara kom med mina åsikter om situationen. Jag försökte inte övertyga någon annan att tycka likadant. Spelet utvecklas av ryssar och kommer släppas på VK Play vilket betyder att det direkt gynnar ryska krigsprofitörer- och förespråkare.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Sluta att leka edgelord och väx upp. "Suck... buhu .. moralpolisen är här (:" Hur gammal är du? Tretton? Jag bara kom med mina åsikter om situationen. Jag försökte inte övertyga någon annan att tycka likadant. Spelet utvecklas av ryssar och kommer släppas på VK Play vilket betyder att det direkt gynnar ryska krigsprofitörer- och förespråkare.

Nja , lite äldre. Att använda edgelord känns ju ganska vuxet ändå !
"Spelet utvecklas av ryssar.." du smutskastar alla 143 miljoner ryssar ?

Medlem

huvudpersonen från Supernatural, en så nördig men helt ok serie


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av naess91:

Nja , lite äldre. Att använda edgelord känns ju ganska vuxet ändå !
"Spelet utvecklas av ryssar.." du smutskastar alla 143 miljoner ryssar ?

Hahah oh, moralpolisen här: "buhu du säger tråkiga saker om många människor!! :("

Ja, Ryssland är ett skitland och ja, ryssarna är medskyldiga (precis alla 143 miljoner, cry more)

Medlem
Skrivet av k4rst3n:

Det är han som spelade Soilder Boy i The Boys va? Tyckte jag kände igen honom när jag såg denna videon igår.

Eller mer känd som Dean i Supernatural XD


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av naess91:

Nja , lite äldre. Att använda edgelord känns ju ganska vuxet ändå !
"Spelet utvecklas av ryssar.." du smutskastar alla 143 miljoner ryssar ?

Om du nu är så gammal som du säger misstänker jag att du väldigt väl förstår vad jag menar

Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=zs7QEo3LmVE&t=644s

Kommer inte köpa det.. ser fräsigt ut men det finns det mycket annat som gör med.


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

1
Skriv svar