PSVR2-stödet till Gran Turismo 7 släpps tidigt i morgon bitti

Robot
PSVR2-stödet till Gran Turismo 7 släpps tidigt i morgon bitti

För även 'övermänskligt AI-motstånd' vid namn Sophy.

#gran-turismo-7, #playstation-vr2


Medlem

Se och lär Forza teamet.

Re village ska få sin patch den 22a


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skrivet av Molotov:

Se och lär Forza teamet.

Re village ska få sin patch den 22a

Se och lär vadå? Gällande vad? Du får gärna utveckla vad du menar. Syftar du på motorsport är det ett spel som släpptes för mer än fem år sen. Vilka förändringar är det du menar att teamet skall ta till sig till deras kommande spel som du inte har någon aning om hur det kommer att kännas att spela?

Extremt luddig kommentar du kommer med för övrigt.

Medlem
Skrivet av dahlbäckkrome:

Se och lär vadå? Gällande vad? Du får gärna utveckla vad du menar. Syftar du på motorsport är det ett spel som släpptes för mer än fem år sen. Vilka förändringar är det du menar att teamet skall ta till sig till deras kommande spel som du inte har någon aning om hur det kommer att kännas att spela?

Extremt luddig kommentar du kommer med för övrigt.

VR Support såklart.
Man missade dwt i senaste Forza, i det som kommer skulle det passa än bättre in.
Så klart bra om dom släpper med VR support men man har inte hört nått än.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Hur blir det med Horizon forbidden west , för de som har redan spelen ,men inte vr variant ,blir det patch ?

Medlem
Skrivet av Jake1961:

Hur blir det med Horizon forbidden west , för de som har redan spelen ,men inte vr variant ,blir det patch ?

Det är ett helt nytt spel i Horizon-serien, ingen uppdatering eller expansion till Forbidden West

Medlem

"well ackchyually" Grand Valley Highway är (ännu) inte samma som gamla versionerna av GVS,
Läckorna verkar stämma rätt jäkla bra dock heh.

Riktig AI i ett GT, kors i taket.

Medlem

Ska bli jättekul att senare få läsa vad redaktionen på FZ tycker. Har en bekant som spelat en del nu på morgonen, och han tycker att det är en fenomenal upplevelse, och kommer att ha svårt att gå tillbaka till att spela utan VR. Det enda negativa han hade att säga var att grafiken ju såklart får sig en ganska rejäl smäll, men så är det ju. Som helhet sätter han dock preliminärt 5/5 hittills.


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Detta är det som verkligen får mig att vilja köpa ett VR2

Medlem

Någon uppdatering om detta från FZ? Min Youtube-feed har varit full med folk som fullkomligen älskar GT7 i VR. <.<


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Skrivet av Proximately:

Någon uppdatering om detta från FZ? Min Youtube-feed har varit full med folk som fullkomligen älskar GT7 i VR. <.<

Det är magiskt, har du ratt och så är det seriöst bara skaffa, aldrig haft såhär kul virtuellt tror jag

Redaktör
Skrivet av Proximately:

Någon uppdatering om detta från FZ? Min Youtube-feed har varit full med folk som fullkomligen älskar GT7 i VR. <.<

Missade det här - sorry!

Vi testade GT7 i PSVR2 för ett par veckor sen, intryck finns i den här artikeln. I korthet: bra så in i helsicke, blir ett helt nytt spel!


signatur
1
Skriv svar