Idag släpps allra sista patchen med buggfixar till Assassin's Creed Valhalla

Robot
Idag släpps allra sista patchen med buggfixar till Assassin's Creed Valhalla
Medlem

Är inte klar ännu. Spelade Odyssey och tyckte det var rätt kul. Köpte Valhalla dag 1 men jag kom aldrig in i det. Ska väl göra nytt försök någon gång.

Medlem

Köpte Valhalla och började på nu i januari. Trivs bra med spelet och dess upplägg, även om det var en aning spelmekaniskt frustrerande att komma från Odyssey direkt som jag gjorde.

Det är dock det buggigaste spelet jag har spelat på länge. Hoppade av från hästen, fastnade i ett staket, där jag kunde röra mig men inte komma loss. Och dog.
Skulle hoppa till en gren, fastnade i luften helt utan möjlighet att göra något alls, fienderna kunde skjuta ner mig.
Det allra första sidouppdraget, att hämta 3 renhorn, gick först inte att avsluta, så det började inte bra, fick bara samma startdialog hela tiden. Testade att starta om (nej), hoppa (nej), springa (nej), "fast travla" (nej), men när jag hukade mig (JA!) funkade det äntligen att avsluta uppdraget..,

Plus en massa liknande buggar hela tiden. Antagligen för att det är så stort? Har väl lagt ner 100 timmar hittills, men då gör jag allt i alla områden också. Men jag trivs som sagt med det och dess lite annorlunda uppdrag, Odyssey hade sin charm tack vare Kassandra, Eivor knullar iofs inte runt med alla som Kassandra gjorde , men ändå trivs jag nog bättre i Valhalla än så länge.

Medlem

Bra gjort av dem! Valhalla hade jag en fruktansvärt bra upplevelse i. Ser fram mot kommande AssCreed-titlar.

Medlem

Vilken timing! Jag köpte spelet i förrgår och har precis kommit igång.

Skrivet av bopp:

Köpte Valhalla och började på nu i januari. Trivs bra med spelet och dess upplägg, även om det var en aning spelmekaniskt frustrerande att komma från Odyssey direkt som jag gjorde.

Det är dock det buggigaste spelet jag har spelat på länge. Hoppade av från hästen, fastnade i ett staket, där jag kunde röra mig men inte komma loss. Och dog.
Skulle hoppa till en gren, fastnade i luften helt utan möjlighet att göra något alls, fienderna kunde skjuta ner mig.
Det allra första sidouppdraget, att hämta 3 renhorn, gick först inte att avsluta, så det började inte bra, fick bara samma startdialog hela tiden. Testade att starta om (nej), hoppa (nej), springa (nej), "fast travla" (nej), men när jag hukade mig (JA!) funkade det äntligen att avsluta uppdraget..,

Plus en massa liknande buggar hela tiden. Antagligen för att det är så stort? Har väl lagt ner 100 timmar hittills, men då gör jag allt i alla områden också. Men jag trivs som sagt med det och dess lite annorlunda uppdrag, Odyssey hade sin charm tack vare Kassandra, Eivor knullar iofs inte runt med alla som Kassandra gjorde , men ändå trivs jag nog bättre i Valhalla än så länge.

Jag tror ja la typ 150 timmar på det och har inte för mig jag fick en enda bugg som märktes särskilt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Bra då kanske det är dags att hoppa in i det igen efter att ha lirat 80 timmar runt lanseringen för att sedan sätta på paus fram tills nu.

Gen
Medlem

Jag har försökt mig på att åtminstone köra klart kampanjen men det är svårt att fastna för spelet när det finns så mycket annat som är mindre monotont. Ligger på 60h om jag inte minns fel så hälften klart.

Medlem

2,5 år senare och jag har fortfarande inte klarat allt det är ju så jäkla mycket med all DLC osv hoppar in då och då men det tar ju aldrig slut haha

1
Skriv svar