Snabbkollen – Testar du Diablo IV-betan i mars?

Robot
Snabbkollen – Testar du Diablo IV-betan i mars?
Medlem

Det börjar jämnt, spännande att se hur det utvecklas

Medlem

Redan lirat den stängda betan förra året och va inte så imponerad (kan ju tyvärr inte gå djupare då vi fick skriva NDA), lär testa den öppna betan också för att se om saker förbättrats, annars blir det nog inget köp vid lansering för min del i alla fall.

Medlem

Klart man gör!

Och ni är alla välkomna till communityt SvenskaDiablo som funnits sedan 1998


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Diablo 3 är mitt andra mest spelade spel någonsin, min första är World of Warcraft. Diablo 4 kommer bli WoW + Diablo i ett, jag gissar på att jag inte kommer röra ett annat spel året ut när D4 lanseras, så svar ja, jag kommer spela betan, men inte för mycket, testa de olika klasserna och spela till lvl 20 då man får en reward för det vid launch.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Diablo 3 är mitt andra mest spelade spel någonsin, min första är World of Warcraft. Diablo 4 kommer bli WoW + Diablo i ett, jag gissar på att jag inte kommer röra ett annat spel året ut när D4 lanseras, så svar ja, jag kommer spela betan, men inte för mycket, testa de olika klasserna och spela till lvl 20 då man får en reward för det vid launch.

Kunde inte ha sagt det bättre själv, exakt samma för mig.
Jag hade äran att få köra den stängda betan av D IV och det blev klappat och klart för mig då.
Förbokar plus tar ledigt när det släpps skarpt.

Medlem

Ja! Tänkte först förboka för att få vara med på den tidigare, men såg att det var precis innan tentaveckan.
Så kör på den öppna öppna som är helgen efter


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Ni som testat, är combat lite långsammare än innan?
Och lite mer open world och multiplayer än tidigare?

Kanske inte får berätta?

Medlem

Kommer spela eller rättare sagt titta in i spelet och känna lite snabbt på det
Vill inte spoila min sommar ju

Medlem

Kommer vänta till sommaren, vill att min första upplevelse är när hela spelet finns tillgängligt.

Medlem

Kommer testa det någon timme för att se hur det är men inte spela mycket för det vill jag göra vid släpp

Dödgrävaren

Kommer vänta på reviews tror jag, efter D3, Hearthstone-Hongkong-gate, Bobby Kotick så är jag inte alls sugen på att ge Blizzard mer pengar, men är spelet riktigt bra kan man ju ändra sig.

Medlem
Skrivet av JackG100:

Kommer vänta på reviews tror jag, efter D3, Hearthstone-Hongkong-gate, Bobby Kotick så är jag inte alls sugen på att ge Blizzard mer pengar, men är spelet riktigt bra kan man ju ändra sig.

Den öppna betan 24-26 mars kostar inget

Medlem
Skrivet av Kotz:

Ni som testat, är combat lite långsammare än innan?
Och lite mer open world och multiplayer än tidigare?

Kanske inte får berätta?

Får inte svara utifrån betan som du säger men ta en kik på officiell gameplay osv så ser du att svaret på båda dina frågor är ja.

Inaktiv
Medlem

Ja absolut!


signatur

Meep!

Medlem

Väldigt taggad!

Medlem
Skrivet av Bawzan:

Den öppna betan 24-26 mars kostar inget

Får alla vara med som vill?


signatur

Memento Mori

Medlem

Jag skulle säga ett "Självklart". Visst är jag ruskigt nyfiken på game play, jag VILL ju att det ska bli bra, och det är bara tråkigt att behöva brottas med oron över att Blizzard kanske tappat det helt som utvecklare. Det ska också bli intressant att se ifall de är ärliga med in-game butik i demot och de olika betalalternativen, battle pass osv. Ifall de visar något av det redan nu (förstår att man inte kommer kunna köpa BP direkt) eller ifall de döljer allt negativt skräp till release.

Medlem

Har inte spelat något spel fler timmar än Diablo 2, men intresset för serien dog när dom utannonserade att trean skulle bli "always online". Fyran är ju inte ett dugg bättre på den fronten...

Medlem

Jag är inte intresserad av att spela beta oavsett hur färdigt den delen av betan man får spela är. Väntar gott till hela spelet är släppt och kollar om det verkligen är så bra som deras kvartalsuppdateringar om utvecklige visat.

Medlem

D3 är ett bra spel, dock tycker jag det var bättre i början, tycker inte om spel som slutändan blir dö på 1 hit eller cc tills dom dör. Hoppas D4 blir bra men väldigt skeptisk då jag fördrar HC, PVP+HC nej tack.

Medlem

Det har inte testats än men jag är ledig veckan det släpps så det kan bli då


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av mantis87:

D3 är ett bra spel, dock tycker jag det var bättre i början, tycker inte om spel som slutändan blir dö på 1 hit eller cc tills dom dör. Hoppas D4 blir bra men väldigt skeptisk då jag fördrar HC, PVP+HC nej tack.

D3 är allt som är fel med dagens arpg, sjuuukt tråkig progression overall(kollar endast siffror för avgöra upgrades)

Nej jag hoppas D4 blir ALLT utom någonting med skit D3.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Vill inte spoila inför skarp release så det blir nog bara att logga in för att "känna och klämma" en kort stund på den öppna betan.

Medlem

NEJ Blizzard is dead! Lika så deras spel serier som Diablo(som dog med 3an) R.I.P. Blizzard you will be missed!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

1
Skriv svar