Spelkompis till min son

Medlem
Spelkompis till min son

Hej!
Jag har en son på 9 år som tycker om att spela Roblox som letar efter lite nya, snälla kompisar att spela med!
Så har du ett barn, kille eller tjej spelar ingen roll, som vill spela roblox, svara gärna!

Han har haft lite problem med klasskompisar som kickar han, inte vill spela utan förklaring osv så vi tänkte kolla här om det går att hitta nya snälla vänner att spela med

Medlem

Hoppas han får någon trevlig kamrat att spela med här på FZ

signatur

Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2.
VR: Meta Quest Pro

Medlem

Tror det funnits nån liknande tråd sen tidigare. Vet inte hur gammal den är, men finns alltså säkert fler som letar spelkompisar till sina kids

Medlem
Spelkompis
Skrivet av soffan:

Hej!
Jag har en son på 9 år som tycker om att spela Roblox som letar efter lite nya, snälla kompisar att spela med!
Så har du ett barn, kille eller tjej spelar ingen roll, som vill spela roblox, svara gärna!

Han har haft lite problem med klasskompisar som kickar han, inte vill spela utan förklaring osv så vi tänkte kolla här om det går att hitta nya snälla vänner att spela med

Hej! Har han hittat någon Spelkompis? Jag har en son på 11 år som letar efter någon att spela Minecraft med

Medlem
Skrivet av Annapannago:

Hej! Har han hittat någon Spelkompis? Jag har en son på 11 år som letar efter någon att spela Minecraft med

Användaren verkar inte ha varit aktiv på två år.

Redaktör
Skrivet av Annapannago:

Hoppas han hittar någon!

Som alltid: berätta tydligt för sonen att aldrig någonsin lämna ut personliga uppgifter till okända. Man måste vara försiktig.

signatur
1
Skriv svar