Stora ryktestråden för "Switch 2"

Medlem

Skulle vara bannemig roligt med VR till nya switchen, man kan variera sig mellan att vara en soffliggare och lira eller att bränna kalorier och fett, jag skulle vilja att VR stödjer nintendos nya titlar. Jag hittade några videor som inte är postade här som är rykten. VR är verkligen något jag verkligen vill ha

Medlem
Medlem

Blir extremt sjuk hype

Detta är helt sinnessjukt 🥰😍

Medlem
Skrivet av ShinyGoomy:

Skulle vara bannemig roligt med VR till nya switchen, man kan variera sig mellan att vara en soffliggare och lira eller att bränna kalorier och fett, jag skulle vilja att VR stödjer nintendos nya titlar. Jag hittade några videor som inte är postade här som är rykten. VR är verkligen något jag verkligen vill ha

Helt ointressant för mig, annat än dom nått enklare tillbehör för simplare spel, typ Nintendo Labo VR. Bränna kalorier är inget jag personligen har lust att göra när jag ska spela tv-spel, då vill man ju ha avkoppling, bekvämlighet, godis.

PS VR verkar ju gå ganska trögt, så tror och hoppas att Nintendo satsar på nuvarande Switch hybrid-konceptet istället även om det dom sagt inte är fel om de släpper nån typ av VR-tillbehör lite som en mindre sidogrej.

Skriv svar