Stig Asmussen gör gärna Star Wars Jedi till en trilogi

Robot
Stig Asmussen gör gärna Star Wars Jedi till en trilogi

Men det hänger givetvis på det andra spelets försäljning.

#Respawn-entertainment, #Star-wars-jedi-survivor


Medlem

Får hoppas striderna blir roligare. På tal om frågan i veckan som dök upp, ett av få spel jag ställt ner svårighetsgraden till botten för jag tyckte striderna var så tråkiga, ville bara ha känslan av Star wars och en story. Stormtroopers var de enda som gav en tillfredsställelse av att vara en Jedi.

Medlem

Jag fastnade aldrig för första spelet. Var inte alls kul att spela.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Jag vänder på tråden och säger att visst hade första sina skavanker men jag njöt närpå rakt igenom, riktigt kul spel! Ser fram emot del 2!

Medlem

Gillade ettan väldigt mycket, ser fram emot tvåan!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mesmerize:

Får hoppas striderna blir roligare. På tal om frågan i veckan som dök upp, ett av få spel jag ställt ner svårighetsgraden till botten för jag tyckte striderna var så tråkiga, ville bara ha känslan av Star wars och en story. Stormtroopers var de enda som gav en tillfredsställelse av att vara en Jedi.

Ja jag vred också ner svårighetsgraden förutom på bossfighterna som blev lite väl enkla.

Men att behöva hugga en stromtrooper 4-5 gånger kändes inte Star Wars för mig.

Men jag gillade spelet i övrigt så ser fram emot survivor

Medlem

Såg att första spelet fanns på rea för 54 kr. Kan nog vara värt att testa

Medlem
Skrivet av rosski:

Ja jag vred också ner svårighetsgraden förutom på bossfighterna som blev lite väl enkla.

Men att behöva hugga en stromtrooper 4-5 gånger kändes inte Star Wars för mig.

Men jag gillade spelet i övrigt så ser fram emot survivor

Det borde jag nog med gjort, men var så less på striderna att jag bara ville plöja fram
Bossarna blev meningslösa när man körde på enklaste

Medlem
Skrivet av The_Esper:

Såg att första spelet fanns på rea för 54 kr. Kan nog vara värt att testa

Det är ett kap rakt av. Riktigt vasst spel. Längtar till uppföljaren i april. Har klarat ut första på Steam och PlayStation 5.

Hoppas det blir en trilogi då första spelet var en fantastisk upplevelse.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar