Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?
Octopath Traveler II så mycket som möjligt i den mån arbetet tillåter! Bara någon timme in i en av berättelserna, men den timmen har varit mäkta fin.
Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.
Blir att spela vidare i modden Age of Oblivion till 7dtd
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Jag fortsätter min äventyrliga resa i spelet Atomic Heart på Steam. Ligger ca 10 timmar in i handlingen och jag gillar spelet helt klart. BioShock med en Sovjet twist. Utvecklaren (Mundfish) har börjat patcha upp spelet rätt så bra måste jag säga.
______
Score:
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||
Resident Evil Village och The Light Brigade
Med ett nytt grafikkort så kör jag om Alyx. Skulle bara "testa" lite men helt omöjligt att sluta spela nu. Spelat sedan tidigt 80tal men det här är det bästa spelet jag vet. Grafiken med nya kortet (4070) är helt störd. Önskar alla hade möjligheten att köra det här. Dessvärre inget för de med svaga nerver. Kan tänka mig att det finns folk som om fått sluta spela för att det blir för jobbigt för dom om till och med jag som är så avtrubbad får svettas?