Den stora tråden om Diablo IV
Ashava World Boss tider:
18.00 Lördag 25 Mars
20.00 Lördag 25 Mars
07.00 Söndag 26 Mars
09.00 Söndag 26 Mars
När jag googlar så är dessa tider GMT, för underlätta så är Sverige CET, då gäller dessa tider
19.00 Lördag 25 Mars
21.00 Lördag 25 Mars
08.00 Söndag 26 Mars
10.00 Söndag 26 Mars
Rätta mig om jag har fel
edit: vet inte vad man ska lita på, flera skriver olika, allt mellan 19-22 svensk tid.
När jag googlar så är dessa tider GMT, för underlätta så är Sverige CET, då gäller dessa tider
19.00 Lördag 25 Mars
21.00 Lördag 25 Mars
08.00 Söndag 26 Mars
10.00 Söndag 26 Mars
Rätta mig om jag har fel
edit: vet inte vad man ska lita på, flera skriver olika, allt mellan 19-22 svensk tid.
Är ju sommartids byte i natt med!
På Xbox håller man bara in b-knappen så skippar man cutscenes. Skulle inte säga det är så mycket laddningstider heller, 1-2 sekunder när man går in i grottor ibland.
Enda laddningstiden jag märkt är när man byter instans så kan man ibland stå och springa in i en osynlig vägg tills det laddat klart. T ex när man springer ut från stan.
Och jag har kunnat skippa alla cut scenes både på Xbox och PC
Enda laddningstiden jag märkt är när man byter instans så kan man ibland stå och springa in i en osynlig vägg tills det laddat klart. T ex när man springer ut från stan.
Och jag har kunnat skippa alla cut scenes både på Xbox och PC
Fick just den där osynliga väggen-grejen nu. Man studsar som och sen kommer man in i staden (eller vad det nu är man ska till).
"Writer and Fighter"
Valde Necromancer som första klass och jäklar vad lätt det är. Spelar på veteran eller vad det nu hette. Valde HC för att få adrenalinkick när man håller på att dö men har inte hänt än. Hoppas på att de fixar så att det blir svårare att få bra loot.
Lorem ipsum dolor sit amet
Valde Necromancer som första klass och jäklar vad lätt det är. Spelar på veteran eller vad det nu hette. Valde HC för att få adrenalinkick när man håller på att dö men har inte hänt än. Hoppas på att de fixar så att det blir svårare att få bra loot.
Testa barbar, blir svårare, hans lv 15classquest kan man inte ens göra för den ligger långt åt helvete i väster utanför betan medans rouge och wiz jag körde fick köra deras vilket boostar dmg något enormt...