Xbox Game Showcase och Starfield-event spikade till juni

Robot
Xbox Game Showcase och Starfield-event spikade till juni
Ambassadör
Xbox

Vilken jäkla dag det blir!


signatur

Jump in.

Medlem

Skulle vart mer intressant om spelet släpptes i juni, ahja Final Fantasy 16 kommer ju i juni så hade blivit beslutsångest vad man skulle köra om båda kom då antar jag...

Skrivet av Gaara:

Skulle vart mer intressant om spelet släpptes i juni, ahja Final Fantasy 16 kommer ju i juni så hade blivit beslutsångest vad man skulle köra om båda kom då antar jag...

Så med andra ord var det inget problem med att spelet inte kommer i juni iom att du har ff16 att se fram emot...?

Medlem

Bethesda lyckades meddela en försening av spelet utan att det blev någon vidare ramaskri Bethesda sa så sent som i januari att det skulle komma "den första halvan av 2023". För min del är det helt okej med att det kommer i september, det är en ganska speltung maj och juni ändå!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Starfield och Diablo IV på samma vecka i Juni. Herregud.

Glöm det, USA har sämst datumformat och jag är trött.

Medlem
Skrivet av Anwest:

Bethesda lyckades meddela en försening av spelet utan att det blev någon vidare ramaskri Bethesda sa så sent som i januari att det skulle komma "den första halvan av 2023". För min del är det helt okej med att det kommer i september, det är en ganska speltung maj och juni ändå!

Folk är konstigt nog mer förlåtande när de gäller Starfield. Det var väldigt uppenbart också att de skulle bli försenat trots att de sa att de skulle komma första halvan av 2023.

1
Skriv svar