FZ på Moderskeppet 2 – Kryssningen för alla som älskar spel, teknik och nördkultur
Det är ju inte precis en jolle vi åker på xD men sjön tar oss alla olika
Hah, det roliga är att en jolle hade gått bättre. Har inga problem i små båtar, men större fartyg går icke. Tror det har med vad för aktiviteter man pysslar med att göra, eller sättet det rör sig på kanske.
Jump in.
Hah, det roliga är att en jolle hade gått bättre. Har inga problem i små båtar, men större fartyg går icke. Tror det har med vad för aktiviteter man pysslar med att göra, eller sättet det rör sig på kanske.
Trist, hade varit skoj att skaka tass. Men vi får väl fråga rederiet om det är okej att ta en jolle på släp bakom. Du, Phil och två Halo-rävar?
Trist, hade varit skoj att skaka tass. Men vi får väl fråga rederiet om det är okej att ta en jolle på släp bakom. Du, Phil och två Halo-rävar?
Haha, jag hade lätt ställt upp på det.
Ja, det hade varit väldigt trevligt att träffas men vi får hoppas på fler landbaserade tillfällen.
Jump in.
Bokat och redo
Kul, ses på båtten!
Nu är det bokat, fick med brorsan med. Spännande, det blir första kryssningen för mig...
Kul, välkomna!
Kul, välkomna!
danke schön!
Jag kommer och jag tar med mig frugan och kanske ett par kompisar till
Kul, vi ses på båten!
Jag kommer och jag tar med mig frugan och kanske ett par kompisar till
"Tar med mig frugan"... Som om det inte var hon som bokade och betalade... 🧐
"Tar med mig frugan"... Som om det inte var hon som bokade och betalade... 🧐
Men vad du ska hålla på och peta i detaljer nu då, här försöker jag vara lite cool och så kommer du med fakta 🥰
War, War never changes...
Lite i valet och kvalet som sagt, försökt få med mig lite kompisar men de kan inte se förbi att det är en båt och missar hela geeks-grejen. Kanske bokar en ensamhytt och letar nya kompisar
Haha ja varför inte, kommer finnas många härliga nördar att umgås med. Vi hade supertrevligt sist.
Kul, ses på båtten!
Hoppas det där inte var en sån därna freduainsk slips så ni räknar med att den ska sjunka ?
Nä, jag tror fan jag chansar och tar en hytt iallafall, dags att syna all trevlighet på siten och streamarna! Vegamössan på och fickan full med lakritspipor!
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
Hoppas det där inte var en sån därna freduainsk slips så ni räknar med att den ska sjunka ?
Nä, jag tror fan jag chansar och tar en hytt iallafall, dags att syna all trevlighet på siten och streamarna! Vegamössan på och fickan full med lakritspipor!
Hehe,oops...
Lakritspipor! Älskar Lakritspipor, bjud mig på en Lakritspipa på båten!
Vi ses på båten, kul!
Super roligt ! Jag är bokad och klar ! Kommer bli super att äntligen träffa er alla 😁.
All aboard!!
Underbart, ska bli kul att ses!!
Nu är jag också bokad! Kommer själv så får grinda upp mina mingelskills lite innan dess!
Roligt! Då ses vi på båten!
Hoppas ni får roligt. Tyvärr får jag avstå iår med. Lite ändrade planer har skett, och jag behöver jobba så mycket jag kan i höst. Får bara hoppas att jag har möjlighet att hänga med nästa år istället.
Admin för SpelClockers
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!
Ord är mer än tre bokstäver...
Hoppas ni får roligt. Tyvärr får jag avstå iår med. Lite ändrade planer har skett, och jag behöver jobba så mycket jag kan i höst. Får bara hoppas att jag har möjlighet att hänga med nästa år istället.
Nooooo! 😥
Ok, vi håller båten på rätt köl tills nästa resa och hoppas att vi ses då!