FZ på Moderskeppet 2 – Kryssningen för alla som älskar spel, teknik och nördkultur

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Kavakava83:

Det är ju inte precis en jolle vi åker på xD men sjön tar oss alla olika

Hah, det roliga är att en jolle hade gått bättre. Har inga problem i små båtar, men större fartyg går icke. Tror det har med vad för aktiviteter man pysslar med att göra, eller sättet det rör sig på kanske.

Jump in.

Redaktör
Skrivet av Mortaigne:

Hah, det roliga är att en jolle hade gått bättre. Har inga problem i små båtar, men större fartyg går icke. Tror det har med vad för aktiviteter man pysslar med att göra, eller sättet det rör sig på kanske.

Trist, hade varit skoj att skaka tass. Men vi får väl fråga rederiet om det är okej att ta en jolle på släp bakom. Du, Phil och två Halo-rävar?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Tomas Helenius:

Trist, hade varit skoj att skaka tass. Men vi får väl fråga rederiet om det är okej att ta en jolle på släp bakom. Du, Phil och två Halo-rävar?

Haha, jag hade lätt ställt upp på det.

Ja, det hade varit väldigt trevligt att träffas men vi får hoppas på fler landbaserade tillfällen.

Jump in.

Redaktör
Skrivet av Mortaigne:

Haha, jag hade lätt ställt upp på det.

Ja, det hade varit väldigt trevligt att träffas men vi får hoppas på fler landbaserade tillfällen.

Medlem

Bokat och redo

Medlem

fan oxå, har inte råd, ungen kostar mkt!

//monster

Chefredaktör
Skrivet av mrpijey:

Bokat och redo

Kul, ses på båtten!

Medlem

Nu är det bokat, fick med brorsan med. Spännande, det blir första kryssningen för mig...

Chefredaktör
Skrivet av Jud1t:

Nu är det bokat, fick med brorsan med. Spännande, det blir första kryssningen för mig...

Kul, välkomna!

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Kul, välkomna!

danke schön!

12
Skriv svar