Io Interactive bekräftar att Hitman-serien ligger på is

Robot
Io Interactive bekräftar att Hitman-serien ligger på is

Men garanterar att Agent 47 inte är färdig.

#Hitman, #Io-interactive


Medlem

Hitman har blivit isad....

Medlem

Synd. Jag får aldrig nog av mer stealth i form av lönnmördande.
________________________________________________________________________________
På tal om ett annat stealth-spel: Hoppas UBIsoft får ut Splinter Cell snart och att det är gjort för singel player och inte mosat in multiplayer eller CO-OP som de gillar att göra. Uuhh... jag ryser av tanken på ett GaaS (LiVE Service) inbakat i Splinter Cell...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Skribent

Är det Project 007 som tar alla resurser månne?


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Skribent

Älskar Hitman och att IO gör något som ingen annan lyckats med. Det enda jag saknar i Hitman är bättre kontroll i actionsekvenserna, jag är medveten om att detta skulle innebära att många skulle strunta i kreativa lönnmord till fördel för skjutande - men det skulle vara nice att kunna leka John Wick när man tröttnat på att smyga!

Medlem
Skrivet av Jonas Vågström:

Älskar Hitman och att IO gör något som ingen annan lyckats med. Det enda jag saknar i Hitman är bättre kontroll i actionsekvenserna, jag är medveten om att detta skulle innebära att många skulle strunta i kreativa lönnmord till fördel för skjutande - men det skulle vara nice att kunna leka John Wick när man tröttnat på att smyga!

Jupp, det brukade jag göra i dom fyra första spelen som har ett fusk för slow-motion. Så jag aktiverade det och plöjde som en galning.

Absolution hade ju nått slowmo Dead eye grej så man kunde meja ner 3 i rad typ


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Är det Project 007 som tar alla resurser månne?

Hoppas!!

Hade varit kul om de kunde bjuda på fler teasers detta året. 🤤


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Lite synd ändå nu när de släppt Freelancer, att de inte tar lite tid och putsar bort en del av problemen/buggarna, lägger lite mer tid på att balansera det. När de hypade upp det nya läget och därefter slog ihop 1-3 så lät det som om det var en långsiktig plan på fortsatt innehåll. Hade nog hoppats på en eller två nya kartor av lite mindre format, frisläpp av tidigare material/unlocks. Nu får man istället hoppas att de åtminstone planerar att hålla servrarna öppna länge till och sedan kommer med en offline-patch när det är dags att stänga.

1
Skriv svar