Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?
Sparar diablo 4 tills Necromancer är spelbar.
Kör istället vidare på Labyrinth of Galleria: The moon society (PS5) (Dungeon Crawler med grid movement)
Planerar även att köra Nya DLCt till Distant Worlds 2 (PC) (Rymd 4x strategi)
Samt Nya Stellaris story DLCt First Contact. på PC.
Fullt upp hela spelhelgen för min del,
Project Zomboid
Jag och brorsan bygger vidare på huset och inreder det så det känns lite mer personligt. Jag har läst lite böcker för att lära mig mecka med bilar, och ikväll ska jag försöka hitta lite delar så vi kan dra ut på en roadtrip så småningom. Brorsan lär väl bli biten eller något som vanligt. Vi får se.

X4: Foundation
Håller på att utforska de sista systemen, och utrustar mitt skepp med målet att bli pirat och ta kontroll över ett av systemen för att till slut bygga upp ett piratimperium som styr systemet med järnhand.

GTFO
När klockan är över midnatt släcker jag och brorsan ned i våra lägenheter, tänder lite levande ljus (valfritt), och startar igång GTFO. Vi kämpar med att nå sista nivån av Rundown 1.0. Brorsan lär väl springa in i en Scout och bli sönderslagen eller något som vanligt. Vi får se.

World of Warcraft
Jag har blivit befodrad till PvP-ledare i guilden. På Söndag håller jag guildens första PvP-event då vi ska inta portalrummet i Orgrimmar.

Space Engineers
Jag och brorsan håller på att bygga en bas i Space Engineers med målet att lämna planeten i ett rymdskepp samtidigt som vi försöker lära oss hur byggsystemet fungerar. Vi kan knappt bygga en fungerande bil, så ett rymdskepp känns avlägset. Brorsan lär väl krascha in i sidan av ett berg eller något som vanligt. Vi får se.

Köpte precis Crysis 1-2-3 REMASTERED Trilogy @ Steam för 22 Euro nu under (Spring Sale 2023). Håller på att installera Crysis 2 för att börja med det då både Crysis 2 & Crysis 3 har fått riktigt bra betyg i dessa Remaster utgåvor. Crysis 1: Remastered fick inte så bra betyg och ligger på blandade reviews jämfört med Crysis 2 Remastered som har Väldigt Positiva omdömen.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Det är båda fotboll och F1 den här helgen, men där emellan tänkte jag lira lite Tomb Raider DE och kolla in Sea of Stars på Switchen.