Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?

Det släpps inte förrän i juni men betan gör att Diablo IV-febern stiger i raketfart.

#spelhelg


Medlem

Diablo IV-betan, så klart!

Medlem

Hogwarts Legacy

Medlem

Escape from Tarkov spelas. Om någon vill hänga på så adda mig i spelet. Plasmapudding.

Tomb Raider: Anniversary håller jag på med just nu.

Medlem

Ska spela det bästa ARPG:et på marknaden, Path of Exile såklart. Preppa lite inför nästa liga.

Kommer spela D4 när det väl är dags för det också, men det känns onödigt att slösa bort det lilla content det kommer ha på en beta.

Medlem

Dead Space remake, fy fasen va brutalt/snyggt/kul det är!

CTI
Medlem

Diablo IV betan


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

Jedi Fallen Order. Lite sen på bollen men blev sugen nu när uppföljaren snart släpps.

Medlem

Lighthouse night raids @ Escape from Tarkov

Inaktiv

Diablo IV-betan självklart.

Medlem

Wolcen lords of mayhem på boxen

Medlem

Jag fortsätter med Wo Long, men tänkte försöka hinna titta in när Wakkaah streamar Diablo.

Sen är det min jobbhelg dessutom, så det kanske inte blir jättemycket spel.

Medlem

Sparar diablo 4 tills Necromancer är spelbar.

Kör istället vidare på Labyrinth of Galleria: The moon society (PS5) (Dungeon Crawler med grid movement)
Planerar även att köra Nya DLCt till Distant Worlds 2 (PC) (Rymd 4x strategi)
Samt Nya Stellaris story DLCt First Contact. på PC.

Medlem

Fullt upp hela spelhelgen för min del,

Project Zomboid

Jag och brorsan bygger vidare på huset och inreder det så det känns lite mer personligt. Jag har läst lite böcker för att lära mig mecka med bilar, och ikväll ska jag försöka hitta lite delar så vi kan dra ut på en roadtrip så småningom. Brorsan lär väl bli biten eller något som vanligt. Vi får se.

X4: Foundation

Håller på att utforska de sista systemen, och utrustar mitt skepp med målet att bli pirat och ta kontroll över ett av systemen för att till slut bygga upp ett piratimperium som styr systemet med järnhand.

GTFO

När klockan är över midnatt släcker jag och brorsan ned i våra lägenheter, tänder lite levande ljus (valfritt), och startar igång GTFO. Vi kämpar med att nå sista nivån av Rundown 1.0. Brorsan lär väl springa in i en Scout och bli sönderslagen eller något som vanligt. Vi får se.

World of Warcraft

Jag har blivit befodrad till PvP-ledare i guilden. På Söndag håller jag guildens första PvP-event då vi ska inta portalrummet i Orgrimmar.

Space Engineers

Jag och brorsan håller på att bygga en bas i Space Engineers med målet att lämna planeten i ett rymdskepp samtidigt som vi försöker lära oss hur byggsystemet fungerar. Vi kan knappt bygga en fungerande bil, så ett rymdskepp känns avlägset. Brorsan lär väl krascha in i sidan av ett berg eller något som vanligt. Vi får se.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Diablo 4 queueueueueueu-dance, vad annars? Men fick ju i varje fall lira en kvart (?) innan man fick DC. "Hurra"?
Tur man ändå blivit gammal å hade tänkt lägga mig vid 22-tiden...för 5-6 på morgonen när man vaknar vanligtvis borde det väl vara bättre?

KoP
Medlem

Valheim (Xbox).

Medlem

Swtor

Medlem

Testar Warframe, Ukrainska Shatterline och slöspelar lite New World... gjorde en melee-gubbe efter långt uppehåll.

Medlem

Jag hinner inte spela så mycket den här helgen på grund av jobb, men lite Assassin's Creed Valhalla på PS5 ska jag ändå försöka hinna med.

Medlem

Köpte precis Crysis 1-2-3 REMASTERED Trilogy @ Steam för 22 Euro nu under (Spring Sale 2023). Håller på att installera Crysis 2 för att börja med det då både Crysis 2 & Crysis 3 har fått riktigt bra betyg i dessa Remaster utgåvor. Crysis 1: Remastered fick inte så bra betyg och ligger på blandade reviews jämfört med Crysis 2 Remastered som har Väldigt Positiva omdömen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Körde igång med Borderlands 3 co-op tidigare i veckan så forsätter med det när det passar oss båda!


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Det är båda fotboll och F1 den här helgen, men där emellan tänkte jag lira lite Tomb Raider DE och kolla in Sea of Stars på Switchen.

Medlem

Blir nog en hel del Microsoft Flight Simulator med Pilotedge (en klient som gör att du kan kommunicera med riktiga flygledare).

Medlem

Anno 1800 och transport giant 2 på series x.

1
Skriv svar