Robot
Tchia

Kärlek kan mycket väl vara ett färgglatt segel hissat tusen gånger.

#tchia


Medlem

…fast djuranimationen såg ju lite märklig ut…

Medlem

Jag känner någonting i kraften...


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Testade det på ps5 igår men blev lite besviken på bilduppdateringen. Lite väl hackigt.

Medlem

Kanske även bör nämna att det är PC-exklusivt på Epic Games Store.

Medlem

Känns som ett underbart spel som inte riktigt är klart. Köper spelet vid ett senare skede, när det är på rea

Medlem

Detta spelet är underbart att värva ner till innan läggdags! Supermysigt och fint.
Förstår om folk inte vågar lägga pengar på det men har man PS Plus så borde man ge de en chans ett par timmar!

Medlem

Jag laddade hem det igår. Det kanske blir att prova någon timme eller så ikväll.

Det ser trevligt och avkopplande ut.

Fragtjuv

Härligt att det får ett fint betyg! Då blir det garanterat det för min del när jag väl är klar med God War Ragnarök


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Känns som att vara tillbaka på Söderhavet. Jäkligt nice.

Medlem

Har spelat det lite och det är nog ett spel man kan få lite positiv energi ifrån. Speciellt under vintern så brukar varma spel vara extra trevligt. Som tex Subnautica.

Redaktör
Ponny

Spanade in introt och föll direkt. Min grej. Ska utforska Ischias/tisha mer i helgen. 🏝️


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Spanade in introt och föll direkt. Min grej. Ska utforska Ischias/tisha mer i helgen. 🏝️

Kollade upp vad en resa kostar till nya Kaledonien. Bara 50 papp, som hittat!

Medlem

Kul att detta ingår i ps plus - bra Sony. Testat lite och ser grymt snyggt ut. Mysig!

Medlem

Köpte detta till sambon på PS5. Nu sitter vi tillsammans på kvällarna och lirar. Otroligt mysigt och fint spel, synd det inte fanns coop.

1
Skriv svar