Lego 2K Drive låter oss bygga fordon och tävla i en öppen Lego-värld

Robot
Lego 2K Drive låter oss bygga fordon och tävla i en öppen Lego-värld
Medlem

Ser lajbans ut Blåa grisar. Vad mer kan man begära?

Medlem

Såg väldigt snygg ut! Ett mario-kart där man bygger också, trevligt.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Perfekt att lira tillsammans med grabben!

Medlem

Det här bringar nostalgin tillbaka till Lego Racers 1 & 2 som man körde som liten.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Kan absolut bli ett köp till grabbarna

Gnällkuk

Ser riktigt kul ut! Däremot blev jag oroad när en "feature" var deras vbucks (uppfattade inte namnet på dem).
Hoppas det inte blir ett bra och kul spel tills det kommer motsvarande seasons och det är annat än kosmetiska saker bakom premiumvaluta.

EDIT: Lovar dig att inget av detta kommer vara "live" när det är recensionsdags. Det här är något jag verkligen vill att redaktionen tar med sig. OM ett spel inte har MTx vid släpp, lämna det som en brasklapp och om det introduceras, uppdatera recension OCH betyg (om det är p2w-anspekter).
Please?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tycker det här känns väldigt lovande. Nästan lite konstigt att det dröjt så länge innan detta utannonserades med tanke på att grundkonceptet känns så gjutet.

Medlem

Äntligen ett PS5-spel som inte är ultravåld och som verkar både kul och passar hela familjen. Hoppas nu att det blir riktigt bra!

1
Skriv svar