Resident Evil 4-spelare får Mercenaries-läget gratis i april

Robot
Resident Evil 4-spelare får Mercenaries-läget gratis i april
Medlem

Härligt att höra! Trodde dom skulle göra en ”Resident Evil 3 Remake” och skippa Mercenaries.

Medlem

Undrar hur dem ska göra med Separate Ways, tillägget med Ada Wong. Läst något om att det är ordentligt utbyggt och kommer släppas som dlc längre fram. Förmodligen för en kostand då med tanke på att det är utbyggt med mer innehåll?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Kul älskar spelet hittils chapter 5 hittils älskar varje minut av det. Och optimerat är det kör 4k i Raytracing på högsta med 7900 XT dippar aldrig under 60fps

Medlem

Ja väldigt bra spel vill köpa allt som kommer till det om jag måste.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Undrar hur dem ska göra med Separate Ways, tillägget med Ada Wong. Läst något om att det är ordentligt utbyggt och kommer släppas som dlc längre fram. Förmodligen för en kostand då med tanke på att det är utbyggt med mer innehåll?

Precis som med DLC till RE8 tror jag det kommer kosta 2-300kr

Medlem
Stabilt Spel

Gillar absolut spelet men har bara kommit till chapter 3. Måste dock påpeka att jag saknar riktiga zombisar som är mer läskiga än dessa Spanska "Ganados" lirare.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Vet att många älskar Mercenaries men jag har aldrig fastnat för det i något av spelen. Gillar inte stressen med att ha en klocka som tickar ner hela tiden.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Vet att många älskar Mercenaries men jag har aldrig fastnat för det i något av spelen. Gillar inte stressen med att ha en klocka som tickar ner hela tiden.

Samma här. Testat lite men jag är skit dålig på det Får inte ens mer en B i betyg på det mesta. Och tidpressen är heller inge kul.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Famipan:

Precis som med DLC till RE8 tror jag det kommer kosta 2-300kr

Det tvivlar jag på. Det kommer att bli ett jävla liv då med tanke på att det ingick i originalet. Tror att dem släpper det som ett gratis dlc om x tid för att hålla spelet vid liv.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Det tvivlar jag på. Det kommer att bli ett jävla liv då med tanke på att det ingick i originalet. Tror att dem släpper det som ett gratis dlc om x tid för att hålla spelet vid liv.

Jag tror att du har fel. Resident evil 4 remake är så pass bra så att don kan ta vad dom vill nästan för spelet. Iaf dlc som kostar pengar. Jag tycker att det är skoj med ett lite större dlc som kostar iaf.

Medlem

Jag har en sådan hatkärlek till Mercenaries-läge i RE-spelen. Brukar alltid känna en förakt när jag ser det ingå i spelet, men när jag väl "provar" blir jag tamejfan fast och ska ha maxad poäng på alla stages.

RE Village:s Mercenaries-läge var skitkul.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Jag tror att du har fel. Resident evil 4 remake är så pass bra så att don kan ta vad dom vill nästan för spelet. Iaf dlc som kostar pengar. Jag tycker att det är skoj med ett lite större dlc som kostar iaf.

Det är möjligt. Jag tror att alla som gillar ett spel gärna köper ett matigt dlc. Men att ta något som fanns gratis i originalet och låsa det bakom en kostnad tror jag är kontraproduktivt. Om det släpps om ett par månader så blir det gratis PR i form av att all världens spelsajter kommer att skriva om det vilket i sin tur kan leda till ökad försäljning av grundspelet. Det tror jag att Capcom tjänar mer pengar på i det långa loppet än att ta en 50-lappish för det.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar