Aprils Playstation Plus-spel har dödliga fällor, säckpojkar och järnhaltiga svansar

Robot
Aprils Playstation Plus-spel har dödliga fällor, säckpojkar och järnhaltiga svansar

Meet Your Maker släpps dag ett på plattformen.

#Playstation-plus, #nyhetstips


Medlem

Riktigt svag månad för mig personligen, inget som riktigt lockar…

Medlem

Tre spel som jag inte har än så det är ju bra.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Tre väldigt bra PS Plus-spel. Borde verkligen nyteckna mig.
Sackboy har varit fullständigt vansinnigt dyrt på PSN och eftersom man lär nöja sig med en genomspelning så är det perfekt för Plus.
Tails of Iron har jag också haft på inköpslistan men nedprioriterat så jag provar det gärna.

Dragplåstret verkar också intressant!

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

min sambo älskar meet your maker, han spelade när det var under betan och blev ledsen när han inte kunde spela det igen, så när det släpps nu i april på pc så kommer han att köpa det!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Sackboy är helt fantastiskt kul om man spelar tillsammans med någon och Meet your maker ser helt klart intressant ut. Bra månad!

Medlem

Jag har velat spelat Sackboy sen det kom men priset har hindrat, men nu som månadens spel det var överraskande.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Som andra är inne på, sackboy är stor överraskning att det dök upp det är ju snordyrt.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Sackboy kanske har varit dyrt i digital version. Men under reor och på tradera har man kunnat köpa det billigt. Ett bra spel men som jag spelat tillräckligt. Får hoppas på DLC.

Dom andra känns inte i min smak. Roligt koncept på MYM, men miljön tilltalar inte mig. 4/10 månad.

Medlem

Mitt abbonemang löpte ut, ser verkligen NOLL anledning att förnya.


signatur

I drank what?

Medlem

Riktigt bra månad, som vanligt.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem
Skrivet av Sailcat:

Sackboy kanske har varit dyrt i digital version. Men under reor och på tradera har man kunnat köpa det billigt. Ett bra spel men som jag spelat tillräckligt. Får hoppas på DLC.

Dom andra känns inte i min smak. Roligt koncept på MYM, men miljön tilltalar inte mig. 4/10 månad.

Betalade 100Kr plus frakt för Sackboy(PS5) hos Netonnet i höstas:D
Överraskad över hur bra det var, perfekt ifall man vill ha ett välgjort spel att spela tillsammans med barn.
Varierat, häftiga miljöer, skön story och checkpoints som är riktigt välplacerade så att den som dör inte behöver vänta någon längre tid för att komma tillbaka igen.

Resten av spelen har jag inte jättebra koll på och har tyvärr för lång backlogg för att hinna med.
Men nu kan jag lika gärna sälja eller låna ut min skiva av Sackboy i alla fall.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Betalade 100Kr plus frakt för Sackboy(PS5) hos Netonnet i höstas:D
Överraskad över hur bra det var, perfekt ifall man vill ha ett välgjort spel att spela tillsammans med barn.
Varierat, häftiga miljöer, skön story och checkpoints som är riktigt välplacerade så att den som dör inte behöver vänta någon längre tid för att komma tillbaka igen.

Resten av spelen har jag inte jättebra koll på och har tyvärr för lång backlogg för att hinna med.
Men nu kan jag lika gärna sälja eller låna ut min skiva av Sackboy i alla fall.

Exakt så. Spelar också med barnen. Tillsammans med Astro det bästa instegs-spelet till konsolen.

Medlem

Köpte Sackboy strax efter det släpptes (på en rea). Som många nämner så över förväntan. Speciellt nivåerna som är synkade med musik (olika gamla/nya hitlåtar) är vansinnigt roliga. Dessutom är svårighetsgraden på senare nivåer (speciellt "extra-nivåerna" i slutet) ordentligt tuffa. Så kan vara en utmaning för alla åldrar Vill minnas att det även är svenskt tal, vilket är en bonus för de yngre spelarena. Men kanske lite väl svårt för de yngsta.

Medlem

Sackboy har jag kört. Var riktigt roligt. De andra två har jag aldrig ens hört talas om

Ser bra ut iaf. Har sagt det innan men säger det igen sedan Sony slog ihop PS plus och Ps Now så har kvalitén på släppen ökat något helt otroligt, iaf för de som har essential och/eller premium.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Sackboy har jag kört. Var riktigt roligt. De andra två har jag aldrig ens hört talas om

Ser bra ut iaf. Har sagt det innan men säger det igen sedan Sony slog ihop PS plus och Ps Now så har kvalitén på släppen ökat något helt otroligt, iaf för de som har essential och/eller premium.

Jag trodde själv att PS+ spelen skulle bli dåliga efter sammanslagningen, likt det vi ser med Gold efter GP, men ack så fel jag hade! De levererar varje månad och man får verkligen valuta, PS+ extra har även varit fantastiskt. Tur att jag är medlem till 2027 och betalade endast omkring 1700 kr för fem år. 🙂

Så många spel, så lite tid...

Medlem

Yeeees! Sackboy!! Hade tänkt köpa det på nån rea. Va glad jag blir! Det kommer många bra spel faktiskt

1
Skriv svar